Uutta väriä

Vierailija

Apollo tuli varovaisesti suomen matkamarkkinoille. Nyt asialla on tanskalainen Albatros yhtiö. Ensivaikutelma oli esitteen perusteella hyvin houkuttava. Mutta parit reissut heillä ensin ennenkuin muusta tietää.
Kokonaisuutena tietty vapaa kilpailu, mutta harmittaa sentään että kotimaiset yhtiöt alkaa olemaan vähemmistönä tässä lomien järjestelyasiassa ja kuljetuksissa.

Kommentit (10)

Vierailija

Laumassa ei kiinnosta liikkua. Toki kielitaidottomille ja vanhemmille "uusavuttomille" on tarpeen nuo laumaretjket.

Vierailija

Lainaus:

Laumassa ei kiinnosta liikkua. Toki kielitaidottomille ja vanhemmille "uusavuttomille" on tarpeen nuo laumaretjket.

Näin kirjoittaa matkaaja joka ei päässyt lentokentää pitemmälle.
Olipa kielitaitoa vaikka muille jakaa niin kyllä nuo monet parinviikon elämysmatkat on kivempi ottaa valmiina pakettina.

Vierailija

Matkaesitteet alkavat olla ylellisyyttä, kun kaikki on kohta vain netissä. Hyvä, että vielä saa rennosti istuenkin lueskella matkoista.

Ryhmämatkoissa ei ole mitään vikaa. Ne ovat yksi vaihtoehto muiden joukossa, eikä sellaiselle menijän tarvitse olla vanha, kielitaidoton tai ns. uusavuton, mitä se sana tarkoittaneekin. Täytyypä tutustua Albatrosiin.

Vierailija

Lainaus:

Jokaisella on tietysti "oikeus omaan mielipiteeseensä" mutta eikö tuo ole aika yksinkertainen ajatusmalli.
Eläköön valinnan vapaus, mennä minne mielii ja miten mielii, yksin, kaksin, tai vaikkapa ryhmässä...

Vierailija
mökinmuori

Jokaisella on tietysti "oikeus omaan mielipiteeseensä" mutta eikö tuo ole aika yksinkertainen ajatusmalli.
Eläköön valinnan vapaus, mennä minne mielii ja miten mielii, yksin, kaksin, tai vaikkapa ryhmässä...

Väärin - Suomessa on oikeus ilmaista mielipiteensä ja myöskin pitää se.
Täytyy ottaa huomioon ettei kaikkialle edes järkätä noita "rantarysäloikoiluja" joten omatoiminen reissu on vaihtoehto.
En minäkään jaksa kulkea uteliaiden suomalaisten muijien kanssa samassa laumassa, se on tosi rasittavaa.
Jos mister putin ottaa maamme valtaansa, silloin jää vapaa matkustaminen, eli on hyvä liikkua nyt kun se on vielä mahdollista.
Venäjä ei kiinnosta, ei liion vodka tai muut sen maan "muut antimet".
Kyllä on totta että vanhoilla suomalaisilla on heikko kielitaito, jopa olematon. he ovat myös suurin asiakasryhmä ryhmäreissuilla.
Albatrossista en tiedä, ei ole kokemusta.
Otamme muutamalta alan toimijalta tarjoukset kiintoisista matkakohteista, menemme siis isommalla porukalla. Porukka on kerran vuodessa kulttuuria harrastavien reissu (lukupiiri). Ensi syksynä menemme Englantiin ja tutustumme Agathan maisemiin. Joskus taas jokin synttärireissu sukulaisten kesken.
Eli älkää heti tuomitko jonkun mielipidettä. Itsekin kerron tässä vain sen mitä haluan ja mitä olen mieltä....

Vierailija

Se on vain bonusta että tulee uusi matkanjärjestäjä, tarpeen vaatiessa on enemmän varaa valita.
Ja se tarve onkin kohta edessä sillä suunnitelmissa on lastenlasten kanssa tehdä aurinkoloma jonnekin.
Nuoret tarvitsevat hieman tuuletusta ennenkuin syksyn kouluaherrus taas alkaa.

Ennakkoluuloa ja tietämättömyyttä on tuo että valmismatkoja käyttävät vain kielitaidottomat ikäihmiset.
Kyllä siellä on nuoria lapsiperheitä, kielitaitoista nuorisoa niinkuin keski-ikäisiäkin.

Minä teen sekä valmismatkoja että omatoimilomia, aina tarpeen ja mielialan mukaan.
Minua on myös syytetty siitä että olisin kateellinen jollekulle hänen matkoistaan.
Höpöhöpö juttua, minulla kun ei ole siihen minkäänvaltakunnan tarvetta.

Vierailija

Hei mökinmuori ja muut

Mistä saisin edullisen matkan itselleni ja lapsenlapselleni, joka on kuusi vuotias.
Matka vois olla esim toukokuussa.

Joku tietysti ehdottaa, että katso matkaesitteistä. Sen olen tehnytkin, mutta onhan se työlästä.

Vierailija

Oletettavasti etsit valmismatkaa koska seuranasi on 6vuotias lapsi.
Katsopas Rantapallon sivuilta äkkilähdöt, sillä äkkilähdöksihän tuokokuun matka jo sopii.
Rantapallon sivuilla on kaikkien matkanjärjestäjien lähilähdöt, ei tarvitse erikseen kaikkien matkanjärjestäjien sivuilla juosta.

Omatoimimatkojen varaaminen on aivan yhtä helppoa,valitsee vain kohteen ja ajankohdan,kohta on silmien edessä iso joukko lentoja sekä hotelleja joista valita mieleisensä.
Itse olen suosinut Ebookersia näissä omatoimimatkoissa, olen ollut siihen tyytyväinen.

/quote

Väärin - Suomessa on oikeus ilmaista mielipiteensä ja myöskin pitää se.
Täytyy ottaa huomioon ettei kaikkialle edes järkätä noita "rantarysäloikoiluja" joten omatoiminen reissu on vaihtoehto.
En minäkään jaksa kulkea uteliaiden suomalaisten muijien kanssa samassa laumassa, se on tosi rasittavaa.

Venäjä ei kiinnosta, ei liion vodka tai muut sen maan "muut antimet"
Albatrossista en tiedä, ei ole kokemusta.
Otamme muutamalta alan toimijalta tarjoukset kiintoisista matkakohteista, menemme siis isommalla porukalla. Porukka on kerran vuodessa kulttuuria harrastavien reissu (lukupiiri).
Eli älkää heti tuomitko jonkun mielipidettä. Itsekin kerron tässä vain sen mitä haluan ja mitä olen mieltä....
Suomessa on oikeus ilmaista,,,,,,, Kyllä kyllä, ellei ole Elisan asiakas, siellä on kovat rajoitteet.
Pelkkänä ohjeena avuttomalle. Tema ei paljoa tarjoa "rantarysäloikoiluja"
Ett tykkää ryhmämatkoista, saman tien kerrot tulevasta porukkareissusta. Niin, ei saa tuomita heti mielipidettäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat