hei vaan

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

olen ihan uusi tulokas näille sivuille. huomasin, että täältä löytyy monenlaisia aiheita, varmasti jokaiselle jotakin.itseäni kiinnostaa kaikki puutarhaan liittyvät jutut, sekä terveys ja ruoka sivut. kirjoittelen myös mielelläni.

olen 58-v naisihminen täältä savon puolesta, tällä hetkellä työtön,ammatiltani olen leipomo työntekijä. harrastan lukemista, käsitöiden tekoa, talvisin hiihdän. ja kesät menevät puutarhan hoidossa.

Kommentit (13)

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Terve pepita.
Mukavaa kun tulee uusia keskustelijoita. Minun pisti heti silmään nuo harrastuksesi, lukeminen, käsityöt, hiihto ja vielä puutarhan hoitokin! Kas, kun minäkin harrastan samoja asioita. Olen kyllä 10 vuotta sinua vanhempi, siis eläkeläinen, mutta toistaiseksi on ollut voimia tuohon kaikkeen.
Asun kaupungissa suomenlahden rannalla ja kesäpaikka on osuus perintöpaikasta lähikunnassa. Kesät menevät tosiaan puutarhan hoidossa. En ole vielä noihin puutarhakeskusteluihin ehtinyt kun liityin vasta loppuvuodesta, mutta tarkoitus on ollut tässä ennen kevättä aloittaa.
Aiheita on, sen kun käyt käsiksi, mikä kiinnostaa.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
pepita

olen ihan uusi tulokas näille sivuille. huomasin, että täältä löytyy monenlaisia aiheita, varmasti jokaiselle jotakin.itseäni kiinnostaa kaikki puutarhaan liittyvät jutut, sekä terveys ja ruoka sivut. kirjoittelen myös mielelläni.

olen 58-v naisihminen täältä savon puolesta, tällä hetkellä työtön,ammatiltani olen leipomo työntekijä. harrastan lukemista, käsitöiden tekoa, talvisin hiihdän. ja kesät menevät puutarhan hoidossa.

Hei Pepita, uskallan toivoa sinulta hyvia leipomisvinkkejä, tervetuloa joukkoon!

Vierailija

On tainnut joku hiihtolomaileva pikku piltti löytää mummon tai vaarin tietokoneen suosikit. Katsokaas vähän kakaroiden perään. Kukaan aikuinenhan ei tuollaista kirjoita.

Voiko täällä ilmoittaa epäasiallisista viesteitä ylläpidolle?

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei,
Olen jo ilmoittanut asiattomista viesteistä!
Harmillista minusta tämä on, kun roskaa kirjoitetaan.
Hyvää yötä kuitenkin toivottelee Aluisa

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Huomaattehan, että keskustelupalkin oikeassalaidassa on "asiaton viesti" painike.
Klikatkaa sitä heti kun huomaatte näitä typerän lapsellisia juttuja ilmestyvän joukkoon.
lehden toimituksen netti-osaajat varmaankin näkevät mistä nämä viestit ovat peräisin. Minusta olisi asiallista jos kyseisiä viestejä lähettänyt joutuisi keskustelusulkuun joksikin ajaksi.

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Niin, minäkin ilmoitin jo eilen asiattomista viesteistä sillä painikkeella, mutta taitaa näin viikonloppuisin olla se toiminto seis. Jospa tuosta viimeistään maanantaina häviävät.

Vierailija

Hyvää huomenta kaikille palstalle kirjoittaville.
Ollaan asiallisia ja otetaan toisemme huomioon .
On ollut todella ihana luminen talvi ja vanhan sanonnan
mukaan "jos tammi on tasainen niin helmikuu heilahtaa".

Vierailija

näyttipä ihan siltä, kuin nämä asiattomuudet olisi lähtenyt minulta, mutta vakuutan että olen se joksi olen ilmoittanut olevani, pahoitin ihan mieleni. en ikinä menisi kirjoittamaan tämmöistä soopaa. toivottavasti nämä selvitetään.

Vierailija

Hei pepita.
Ne asiattomuudet on jo näköjään poistettu, et tainnut huomata niitä lainkaan, ne eivät koskeneet sinun viestiesi sisältöä.
niissä mm. haistateltiin. Huomasin haistattelua jossain muussakin keskustelussa, mutta en muista laitoinko siihen poistopyynnön.
Nyt olisi fiksua toimitukselta kun poistaisi kaikki asiaan liittyvät kommentit niin ei tulisi väärinkäsityksiä.
Ai niin unohdin kirjautua.
Olen katinka.

Vierailija

Niin, jokaisella keskustelupalstallahan tahtoo olla myös näitä kiukunpurkauksia, mahtavatkohan edes hetkellisesti helpottaa kirjoittajan pahaa oloa. Ja osa näistä on varmaan lasten "kynästä" eli koneesta lähtöisin.
Jätetään omaan arvoonsa, onneksi mode on pikaisesti poistanut räksytykset.

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tästä on poistettu kolme kirjoitusta, joista viimeinen oli minun.
Halusin vain kertoa mitä tuli kahdesta edellisestä kirjoituksesta mieleen:
"Sydämen kyllyydestä suu puhuu."
Mutta ilmeisesti sekin oli jonkun mielestä asiaton kommentti?

Mulla käy tämä kirjoitus hitaasti ettei viitsi aina kirjautua. Tulee vielä mieleen Juha Miedon
sanonta eräässä keskustelussa, kun hän ei meinannut saada suunvuoroa: "Tarttis olla kaks
suuta että ehtis puhua..."

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei metsänpoika, mihin meillä kiire tässä valmiissa maailmassa, tapasi vanha tuttavani sanoa.
Ehkä tuo kommenttisi "sydämen kyllyydestä...." luultiin kuuluvan jotenkin harmittavaan viestiketjuun kun et ollut kirjautunut. Mukava on kommenttejasi lukea ja sanailla kanssasi pilke silmäkulmassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat