Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Runo: Julistustehtävä klo 13:57 | 18.5.2013 Runo: Julistustehtävä Kommentit (3) 1/3 | klo 19:33 | 12.4.2014 Upea runo! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/3 | klo 20:45 | 12.4.2014 Voitko kertoa mistä tuo runo löytyy? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 21:25 | 12.4.2014 Julistustehtävä Sanaa julistan, ja muskelia pulistan, lintu laulaa puussa, on mulla pullaa suussa Amen! Herraa hyvää kiittäkää, luojan luodut yhteen liittykää, ilovirttä veisatkaa ja turhat vaatteet heivatkaa. Amen toisen kerran! Ilon hyvät hedelmät, talteen pannaan, rytmikkäästi tietysti, on mulla julistus mielysti. Eiköhän tämä kerro tarpeeksi? H. Moilanen 18.05.2013 Nopeammin kuin sylki suuhun nousi tämä palautteeksi: Rakkautta raivokullin. Pannaan maailma mallin mullin. Mietitty on pulla suussa mitä kasvaa lemmen puussa. Leikki päättyy, minä fuskaan kuolkoot muut lemmentuskaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
3/3 | klo 21:25 | 12.4.2014 Julistustehtävä Sanaa julistan, ja muskelia pulistan, lintu laulaa puussa, on mulla pullaa suussa Amen! Herraa hyvää kiittäkää, luojan luodut yhteen liittykää, ilovirttä veisatkaa ja turhat vaatteet heivatkaa. Amen toisen kerran! Ilon hyvät hedelmät, talteen pannaan, rytmikkäästi tietysti, on mulla julistus mielysti. Eiköhän tämä kerro tarpeeksi? H. Moilanen 18.05.2013 Nopeammin kuin sylki suuhun nousi tämä palautteeksi: Rakkautta raivokullin. Pannaan maailma mallin mullin. Mietitty on pulla suussa mitä kasvaa lemmen puussa. Leikki päättyy, minä fuskaan kuolkoot muut lemmentuskaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Upea runo!
Voitko kertoa mistä tuo runo löytyy?
Julistustehtävä
Sanaa julistan,
ja muskelia pulistan,
lintu laulaa puussa,
on mulla pullaa suussa
Amen!
Herraa hyvää kiittäkää,
luojan luodut
yhteen liittykää,
ilovirttä veisatkaa