Halutaan vuokrata

Vierailija

Onko kenelläkään vuokrattavana, tai tietääkö joku jonkun asunnon omistajan joka haluaisi vuokrata asunnon Teneriffalta Puerto De La Gruzista. Vuokraisin itselleni asunnon 3-4kk tai enemmänkin vuodessa.
Olen katsellut netistä Lukaali.com asuntoja. Onko kenelläkään kokemuksia välittäjästä virolaisesta Hillestä?
horsmankukka

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

Sen voi sanoa noin yleisellä tasolla että virolaista kannattaa varoa....vuokraa suomalaiselta.

Ei vain satu olemaan yhdenkään suomalaisen osoitetta tiedossa.

Vierailija

Järkevämpää on vuokrata suoraan omistajalta, välittäjä ottaa oman palkkionsa.
Jostain luin Espanjassa toimivasta virolaisesta huijarista, liekö sama vai joku muu.

Vierailija

Kylläpä ei kaikkiin suomalaisiinkaan ei ole luottamista edes kotimaassa, suomessa.
Joutuu muutamissa tapauksissa hakemaan oikeusapua.

Uskonnon varjolla vuokranantajat tekevät omiasääntöjään ja luulevat olevansa oikeassa.Eivät kunnioita tuomareidenkaan tietoa.
Tilaa matka haluamaasi kohteeseen, ja ota paikan päällä selvää, kuitenkin varovaisuutta noudattaen.Onnea ajatuksellesi.

Vierailija

Lainaus:

Kylläpä ei kaikkiin suomalaisiinkaan ei ole luottamista edes kotimaassa, suomessa.
Joutuu muutamissa tapauksissa hakemaan oikeusapua.

Uskonnon varjolla vuokranantajat tekevät omiasääntöjään ja luulevat olevansa oikeassa.Eivät kunnioita tuomareidenkaan tietoa.
Tilaa matka haluamaasi kohteeseen, ja ota paikan päällä selvää, kuitenkin varovaisuutta noudattaen.Onnea ajatuksellesi.

Horsmankukka kiittää!

Vierailija

Hei Horsmankukka

Minä olen nyt syyskuussa samalla asialla kuin sinä keväällä. Ehtisitkö/haluaisitko kertoa, miten vuokraus sujui ja sujuiko?

Vierailija
Vierailija

Onko kenelläkään vuokrattavana, tai tietääkö joku jonkun asunnon omistajan joka haluaisi vuokrata asunnon Teneriffalta Puerto De La Gruzista. Vuokraisin itselleni asunnon 3-4kk tai enemmänkin vuodessa.
Olen katsellut netistä Lukaali.com asuntoja. Onko kenelläkään kokemuksia välittäjästä virolaisesta Hillestä?
horsmankukka

muistelen että juuri tuosta varoiteltiin jossain , oli lehti vai nettiplasta, sitä en enää muista.

Vierailija

lukaali.com Hillen välittämässä asunnossa olin vuokralla 4 kuukautta. Lentokentältä haettiin asunnolle (maksua vastaan). Asiallinen ja luotettava. Apua sai kun oli tarvis sähköongelmissa. Vuokratakuu maksettiin takaisin, kuten oli sovittu. Seuraavan kerran aion myös vuokrata asunnon Puerto de la Cruzista hänen kauttaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat