Hupaisa kolme AAA

Vierailija

Eli paras luokitus, ja Suomella. Mikä on maailman tila jos itseään kehuen saa kolme AAA.
Valtion velka käsittämätön. Työttömyys huippuluokkaa. Monet kunnat miljoonaveloissa. Teollisuus myyty ulos, tuotantovälineet puuttuu. Euroopan vanhin autokanta. Keinotekoisesti nostettu asuntojen neliöhinnat 4000 e ja ylikin. On siinä betonilla katetta.

Kommentit (4)

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Eli paras luokitus, ja Suomella. Mikä on maailman tila jos itseään kehuen saa kolme AAA.
Valtion velka käsittämätön. Työttömyys huippuluokkaa. Monet kunnat miljoonaveloissa. Teollisuus myyty ulos, tuotantovälineet puuttuu. Euroopan vanhin autokanta. Keinotekoisesti nostettu asuntojen neliöhinnat 4000 e ja ylikin. On siinä betonilla katetta.

Mitä jos kertoisit jotain uutta! Kyllästyttää jo nää samat sun käsittämättömät, päivästä kuukaudesta toiseen samaa virttä.
Kaikki nuo tietää ja ollaan yhtälailla sormi suussa kuin sinäkin, mutta se ei auta mitään.
Menepä kuuntelemaan vappupuheita huomenna jos vaikka saisit sieltä uutta tieto ja lupauksia.

Mieliala korkealle, ihmiset, on kevät ja Vappu, iloitaan!

Vierailija

Tässä onkin kuukausi vaihtumassa joten annappa päivät milloin olen tämän syöttänyt. Äläkä jauha paskaa !

Aiheesta voi muutkin kirjoitella, minä en kolua vanhoja ketjuja.

En ole käynyt vappuhulinoissa poliittisessa mielessä, mutta räpä T voi mennä Stubb kehumaan.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Tässä onkin kuukausi vaihtumassa joten annappa päivät milloin olen tämän syöttänyt. Äläkä jauha paskaa !

Aiheesta voi muutkin kirjoitella, minä en kolua vanhoja ketjuja.

En ole käynyt vappuhulinoissa poliittisessa mielessä, mutta räpä T voi mennä Stubb kehumaan.

On vaikka kuinka aloituksi aiheesta.
Pitäisi koluta, eikä olla herra tai rouva hidalko joka saa ja tehdä mitä huvittaa.

Vierailija

Meillä on asiat hyvin ja pian saamme ehkä Euroopan fiksuimman Prime Ministerin.
Velalla pelaaminen on normaalia valtiovarainhoitoa,mutta sillä puskasta peloittelu
edustaa lähinnä tyhmää päätä ja heikkomielistä toveripiiriä.
Maksim

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat