.
Tulee palstauudistus. Jota jo vuosia on lupailtu. Jospa nyt sitten saataisiin se kirjatumispakko. Jotta vastaisi jokainen sanoistaan. Ei se nimimerkki ole yhtään huonompi suoja. Kukaan ei sinua henkilökohtaisesti tunne eikä tiedä. Se anonyymikin omistaa IPn josta voidaan jäljittää. Jotenkin kuitenkin sen anonyymiuden takaa on helpompi suoltaa asiattomuuksia. Missään muilla foorumeilla ei tätä anonyymi käytäntöä ole.
Jospa saataisiin lisää tehoa itse palstaankin ettei tarvi sivun aukeamista hidasnopeuksisten puolta päivää odotella.
Jospa sallitaan käyttö, eli tullaan täälläkin tälle vuosisadalle näiden liikkuvien kuvien ja hymiöiden suhteen. Koska myös mainokset täällä vilkkuvat ja kilkuttavat.
Semmoista.

Juuli.

Kommentit (9)

Tärkeintä on, että juuli saa tehdä mitä haluaa, pistää vilkkuvia kuvia ja isoja lakanoita. Vaikka tänne palstalle saataisiin mimmoset tehot, se ei helpota kotikoneiden latausongelmaa. Nettiyhteydet ovat edelleen monille hyvin, hyvin hitaat. Siinä ei oman koneen teho tai oma tahto paina mitään.

Toivotaan, että liikkuvat ja/tai isot kuvat jäävät edelleen kielletyiksi. Ehkä peräkylän vaarille tai mummolle olisi vielä tärkeämpää saada yhteys ulkomaailmaan kuin hukkasen vieressä makaavalle. Sitä taitaa olla yhden mahdoton käsittää. On vain minä, minä, minä...minä haluan...muista ei väliä.

Kilkuttavilla mainoksilla rahoitetaan tämä meille ilmainen kirjoitusmahdollisuus. Ne ovat siis ihan eri juttu.

Lainaus:

Tärkeintä on, että juuli saa tehdä mitä haluaa, pistää vilkkuvia kuvia ja isoja lakanoita. Vaikka tänne palstalle saataisiin mimmoset tehot, se ei helpota kotikoneiden latausongelmaa. Nettiyhteydet ovat edelleen monille hyvin, hyvin hitaat. Siinä ei oman koneen teho tai oma tahto paina mitään.

Toivotaan, että liikkuvat ja/tai isot kuvat jäävät edelleen kielletyiksi. Ehkä peräkylän vaarille tai mummolle olisi vielä tärkeämpää saada yhteys ulkomaailmaan kuin hukkasen vieressä makaavalle. Sitä taitaa olla yhden mahdoton käsittää. On vain minä, minä, minä...minä haluan...muista ei väliä.

Kilkuttavilla mainoksilla rahoitetaan tämä meille ilmainen kirjoitusmahdollisuus. Ne ovat siis ihan eri juttu.

....................

Tässähän se heti nähdään mitä tarkoitin. En minä niitä mainoksia ole poisajamassa. Ota nopeampi ja kalliimpi liittymä.
Joka puolelle löytyy joku liittymäkauppias. Jos ei ole yhdellä niin on toisella. Vaikkapa 4 -G joka toimii sitten nopeana 3Gnä jos ei toimi 4Gnä.

Juuli
.

Juuli
.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siinä sitä on oikea lähimmäisen ymmärtäjä ja tietotekniikan tosentti.
Toiveensa luultavasti olisi saada oma nassukuva liikkuvaksi, vaihtaisi päivittäin.

Oot sie aika jästipää, turha sinulle on kertoa, että suureen osaan suomenmaata ei edes rahalla saa, tämänhan jo Sari kertoi. Joku sanois, että pidä turpas tukossa niin ei tyhmyys kuulu.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat