Pyöreät naiset

Vierailija

Hyvä Jyki! Puit runoksi totuuden sanoja.
Suotta ne naiset laihduttaa.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Niin, eikö äskettäin ollutkin netissä uutta tutkittua tietoa: lievästi ylipainoiset mummelit elävät pisimpään.
Se minua vain harmittaa, että minulla läskit ovat vatsan kohdalla (omenavartalo), kun pitäisi olla reisien ja takapuolen kohdalla. Päärynävartalo kuulemma suojaa sairauksilta (sydämenkö se oli). Vatsaliikkeitä voin ruveta tekemään, mutta millä lihotan takamuksen ja reidet? Niiden pienuudesta ennen iloitsin, mutta sekään nyt ei sitten ole hyvä - hmh!

Vierailija

Niin - pyöreyttä siellä ja pyöreyttä täällä, mutta onko se silti aina väärässä paikassa?
Kuka sen niin varmaksi tietää, että päärynät on terveempiä kuin omput? Eikös sitä sanota, että omppu päivässä pitää lääkärin loitolla (tosin lääkäreitä on niin paljon ettei niin paljon voi syödä omppuja että saisi pidettyä kaikki lääkärit loitolla...)

Vierailija

Uskokaa nyt hyvät naiset:Lihavuuden sureminen on paljon vaarallisempaa kuin itse lihavuus.
Miehet pitää enemmän pyöreistä naisista. Jos joku muuta väittää hän valehtelee.

Vierailija

Hei olen iloinen pyöreä nainen ja onnellinenkin pyöreydestäni.
Tällaisia me sukuni rotunaiset olemme, päärynän muotoisia pyöreitä.
On mielestäni totta, että tasapainossa oleva pieni pyöreys on terveellisempää kuin alitunen stressi kilojen pois saanista.
Tälläisia vartolotyyppejä on eniten niissä vanhuksissa jotka elävät pitkään.
Harvemmin ne laihat saavuttavat korkeimmat ikäpylväät.
Niin jos pitkä ikä jokin mittari on.
Nautitaan naisellisista kiloistamme.

Vierailija

Tosi juu, miehet tykkää pulleista! - Jos vastaat seuranhakupalstalla jollekulle ja kerrot olevasi pulska, arvaa vastaako? Ei varmasti, ainakaan mulle! En tiedä muiden kokemuksista, mutta tuntuu tylsältä yrittää löytää ystävää näiden purjeiden kanssa. Tai sitten täytyis vaan pokkana valehdella, ja kertoa olevansa hoikka blondi 25 v. niin johan tulis vastauksia. Muuten olen kyllä sinut itseni kanssa, enkä viis muista veisaa, mutta se kaveri on vaan leskirouvalla edelleenkin hakusessa...;o) HYVÄÄ NAISTEN PÄIVÄÄ meille kaikille ihanille naisille!!!

Vierailija

Niin, en minäkään olisi pannut pahakseni, vaikka joku oikein mukava ja komea tohtori olisi tullut likellekin, jopa ikiomaksi kotilääkäriksi.
Mutta nyt ei enää auta, vaikka omenansyönnin lopettaisin.
Kivaa naistenpäivän iltaa meille kaikille!

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen havainnut, että miehiä ihastuttaa missimittaiset, paljastava-asuiset naiset joilla on kilot asettuneet sopiviin kohtiin, jotka eivät lähde edes roskapussia viemään ilman ripsiväriä ja korkokenkiä.
Mikä satumaa miehillä lienee mielessään jostakin unelmien maasta, haavekuva irrotettuna elämän arjesta.
Kuitenkin elämän arki sujuu parhaiten sen tutun ja turvallisen pyöreän-kullan rinnalla, joka kelpuuttaa oman aviomiehensä roikkuvine vatsoineen, orastavine kaljuineen ja joka tempaisee saunakaljat suoraan pullonsuusta.

Tässä runo aiheesta:

Jokainen mies,
nuori tai vanha
laiha tai lihava
siisti tai haiseva
katsoo oikeudekseen
katseellaan ja hymähdyksellään
ääneen arvioida
kenet tahansa
vastaantulevan naisen
rinnat, reidet, vatsan ja pakarat
iän vetovoiman.

Entä jos me naiset
toisillemme supattaen
sormella osoittaen
ääneen nauraisimme
pysäkillä seisovien miesten
poskipussit, kaljamahat
lökähousut ja hienhajun

Siihen ei naisesta ole!

(Irja Askola ja Anja Porio)

Vierailija

Olen työssäni paljon tekemisissä ihmisten kanssa, ja se on aivan mukavaa, olen tottunut monenlaisiin ihmisiin. Mutta, joskus minäkin ihmettelen kommentteja ja huomautuksia, joita kuulee naisihmisenä ohimennen tai itselleni sanottuja. Esimerkiksi tällaisia heittoja ja vähättelyä saattaa kuulla: Painaako jo ikä?, Etkö oikein tahdo nähdä ?, Jaa, että oikein uudet kuteet?
Näitä voisi luetella enemmänkin ja aivan vierasta naista voi joku arvostella, ikään kuin se kuuluisi asiaan ja olisi aivan normaali käytäntö. Viittaan tällä edelliseen Anonyymin lähettämään runoon.

Vierailija

Lainaus:

Olen havainnut, että miehiä ihastuttaa missimittaiset, paljastava-asuiset naiset joilla on kilot asettuneet sopiviin kohtiin, jotka eivät lähde edes roskapussia viemään ilman ripsiväriä ja korkokenkiä.
Mikä satumaa miehillä lienee mielessään jostakin unelmien maasta, haavekuva irrotettuna elämän arjesta.
Kuitenkin elämän arki sujuu parhaiten sen tutun ja turvallisen pyöreän-kullan rinnalla, joka kelpuuttaa oman aviomiehensä roikkuvine vatsoineen, orastavine kaljuineen ja joka tempaisee saunakaljat suoraan pullonsuusta.

Tässä runo aiheesta:

Jokainen mies,
nuori tai vanha
laiha tai lihava
siisti tai haiseva
katsoo oikeudekseen
katseellaan ja hymähdyksellään
ääneen arvioida
kenet tahansa
vastaantulevan naisen
rinnat, reidet, vatsan ja pakarat
iän vetovoiman.

Entä jos me naiset
toisillemme supattaen
sormella osoittaen
ääneen nauraisimme
pysäkillä seisovien miesten
poskipussit, kaljamahat
lökähousut ja hienhajun

Siihen ei naisesta ole!

(Irja Askola ja Anja Porio)

Kotikylänt. Kaitalaakso 11
3 PL 203 02360 Espoo
02770 Espoo 0405311062
p.0405566770

Vierailija

Minäkin sain kuulla alituiseen pyöreydestäni töissä hoitajana sekä työkavereilta että potilailta.Potilaiden kommentit jätin omaan arvoonsa(vanhukset),mutta työtoverin kommentti satutti.Samoin toimiessani eräässä sinkkuryhmässä vetäjänä sain kuulla erältä sinkkumieheltä jatkuvasti syömisestä ja kiloistani.Kyllä se tuntui pahalta.Luulin että en enää löydä kumppania itselleni ylipanon vuoksi,mutta toisin kävi.Löysin puolison,jolle kilot eivät merkitse mitään vaan sisäinen kauneus vei voiton.Hänkin on ylipainoinen ja molemmat hyväksymme pyöreytemme.Ei ainakkaa palele.Lapset tykkäävät enemmän pyöreistä kuin laiheliineista.Eläimet hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet.Kulkeminen on hitaampaa,mutta mihinpä tässä eläkelläisellä on kiire.

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

- - -Tämäpä mielenkiintoinen aihe !

- Olen ollut koko aikuis ikäni ns. runsasmuotoinen, vaan eipä ole tarvinnut olla ilman elämänkumppania.
Nuorena olis ollut "ottajia" ruuhkaksi asti.

- Olin aviossa yli 20 vuotta ja sain lapset. Sitten minut "erotettiin", asuinkin hetken = muutaman vuoden
yksikseni, siis lasten kanssa.

- Nyt olen ollut noin seitsemän vuotta vakituisessa parisuhteessa.

Asiat joiden vuoksi mua arvostetaan: Olen hyväluontoinen ja tunnollinen ihminen.

Totuudella olen elämässä aina pärjännyt !

Vierailija

Kiva lukea joskus hieman positiivisempiakin näkemyksiä pyöreydestä. Olen ollut muutaman vuoden selkeästi ylipainoinen ja huomannut, että minuun suhtautuminen on ollut paljon huononpaa kuin silloin kun olin ns. normaalipainoinen. Ilmeisesti nuo jatkuvat jankutukset kansataloudellisista kustannusvaikutuksista ylipainoisten osalta on saanut aikaan negatiivisuutta pyöreyttä kohtaan. En ole omasta mielestäni mitenkään ylilihava vaan pyöreä pieni ihminen, jolla on sydän paikallaan. En vain jaksa kulkea tätä kylällä kertomassa ja elän siksi yksin kiloineni. Toivottavasti joskus joku ylipainoinen mies tai nainen löytää tien luokseni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat