Anonyymit

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Voisiko jollain teknisellä ratkaisulla saada kaksi Sana on vapaa- aihealuetta joista toiseen
pääsisi vain kirjautuneena.
Mitä mieltä kirjoittajat ja ylläpitäjät?

Sivut

Kommentit (37)

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kannatan ehdottomasti.Jos on kanttia sanoa,niin reilua on esiintyä edes nimimerkillä.
Paikkakuntani sanomalehtikin otti tiukan linjan näihin anonyymi-kirjoittajiin,joiden aihe-alueena oli yleensäkin toisten arvostelu ja haukkuminen.
Kirjoittaa saa edelleenkin,mutta reilusti nimellä.
Yllättävää ei liene se,että kirjoitukset vähenivät aika tavalla.

Vierailija

Olen samaa mieltä, että anonyymit voisivat kyllä kirjautua. Olisi jotenkin mukavampaa, kun tunnistaisi kirjoittajan. Kirjautuminen käy helposti ja sielläkin voi kirjoittaa anonyyminä, jos joskus siltä tuntuu.
Hyvää päivänjatkoa! Lähden nyt hiihtelemään. ( ja luultavasti kaadun mäessä, kuten yleensä)

Vierailija

Olen kirjoittanut anonyyminä eriaiheisille palstoille eikä kirjoitustyylini
ole ollut siitä riippuvainen olenko kirjautunut vai en. Hyvää päivän
jatkoa kaikille kirjoittajille.

Vierailija

Kirjautuneet vastaan anonyymit kirjoittajat , mutta eiköhän kuitenkin suoda meille kaikille yhtäläinen mahdollisuus kirjoittaa tänne ei kai kukaan nyt ihan tosissaan tänne mitään eriarvoisuutta ja kahden kerroksenväkeä ole lietsomassa eihän?
Eihän täällä nyt mitään julkaisukelvotonta tekstiä ole näkynyt mitä nyt kerran taanoin oli joku keskenkasvuinen innostunut.
Mukavaahan se on kun on enempi kannanottoja keskusteluissa.
Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille.

Vierailija

Tästähän syntyisi todella "kahdenkerroksen"väen kirjoittaja ryhmä.
Olisiko tälläinen mukavaa- ei varmaan. Ollaan innostuneita ja tuodaan
mielipiteemme julki asiallisesti ja ystävällisesti kirjautuneina tai ei.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen kyllä silläkannalla, että kirjoittakoon kaikki miten haluavat.
Ei minusta noissa anonyymien kirjoituksissa ole ollut mitään erikoista harmitusta. Voi olla niinkin, että joku kirjoittaa kerran kiinnostuessaan jostakin aiheesta, eikä näe syytä sentähden kirjautua.
Kirjautuneet ja anonyymit ovat ikäänkuin ihmiset, toiset tulevat tutuimmiksi kuin toiset.
Aurinkoista iltapäivää kaikille ja aurinkoisia maaliskuun päiviä.

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kerron syyn,miksi olen "allerginen" anonyymikirjoittajille.
Olen syyttä suotta joutunut kerran anonyymikirjoittajan hampaisiin.Kyseessä oli samanniminen ihminen,kuin minä,jota kirjoittelussa todellisuudessa tarkoitettiin.
Asia selvisi nopeasti,mutta eipä tuntunut se pienenkään hetken "kuuluisuus"mukavalta.
Tällä palstalla kirjoittelut on ihan okei,suorastaan siistiä.
Kirjautuminen ei vaadi,kuin muutaman minuutin,enkä ymmärrä,mitä haittaa siitä voisi olla.

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Aloitettani ei ilmeisesti haluttu ymmärtää oikein.

"Kaikille avoimia keskustelu-osioita ovat ET-raati, Sana on vapaa, Ystävyys, Kulttuuri
ja Kirpputori. Muille osioille voivat kirjoittaa vain rekisteröityneet käyttäjät."

Tuossa on se käytössä oleva periaate. Kahtiajako on ollu käytössä jo nytkin.
Halusin vain esittää vilkkaimman osion; Sana on vapaa, jakamista kahdeksi:
Kirjautuneille ja ei-kirjautuneille.

Anonyymit: Kuinka teille voi vastauksen tai kysymyksen kohdentaa kun olette samannimisiä?
Lainauksellako?
Ps. kirjoitukset ovat yleensä siistejä mutta kirjoitetaan joskus eriasiasta kuin muut.

Vierailija

No, jos olen kirjautunut nimimerkillä "vaari" , niin joku toinen voi ottaa nimimerkin "vaari 65" , jolloin lukija saattaa sekottaa nämä nimimerkit keskenään. Ja muistaa kukaties, että sehän olikin "herra 47" tämä kyseinen henkilö.
Terveisin "papparainen"

Vierailija
metsänpoika

"Kaikille avoimia keskustelu-osioita ovat ET-raati, Sana on vapaa, Ystävyys, Kulttuuri
ja Kirpputori. Muille osioille voivat kirjoittaa vain rekisteröityneet käyttäjät."

Anonyymit: Kuinka teille voi vastauksen tai kysymyksen kohdentaa kun olette samannimisiä?
Lainauksellako?
Ps. kirjoitukset ovat yleensä siistejä mutta kirjoitetaan joskus eriasiasta kuin muut.

No vastauksen saa ihan näin eli lainaamalla tekstin tähän alkuun ja vastaamalla tähän.
Näin helppoa se on.

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

metsänpoika

Lainauksellako?

No vastauksen saa ihan näin eli lainaamalla tekstin tähän alkuun ja vastaamalla tähän.
Näin helppoa se on.

Sinähän oletkin taitava. Ei uskoisi rekisteröitymisen olevan ainakaan taidosta kiinni.

Atetu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllä tänne mahtuu kirjoituksia nimimerkillä ja ilman.Annetaan jokaisen itse päättää miten kirjoittaa kirjoituksethan ovat ihan siistejä ja asiallisia ei pakoteta tätä foorumia ahdasmielisiin raameihin eriarvoistamalla kirjoittajia.

Vierailija

Hei!
Itse kirjoitan mieluiten anonyymina, ja ajattelin jatkaa niin, kunnes mode kieltää.
Mielestäni sananvapauteen kuuluu mahdollisuus kirjoittaa anonyymina.
Kun olen vesimies, vierastan kaikenlaista päällepäsmäröintiä ja ohjeistusta, paitsi silloin
kun säännöt ja ohjeet ovat välttämättömät.

Vierailija

Tuo kanssakeskustelijoiden "ohjeistus ja päällepäsmäröinti" on saanut muitakin foorumeita kutistumaan olemattomiin toivottavasti tämän ET:n kanssa ei käy samoin se olisi harmillista.
Piiri pieni pyörisi sitten omilla itse sanemilla ehdoillaan tukahdetettuaan ensin foorumin itsensä näköiseksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat