Kirpputorit

Vierailija

Olen kiinnostunut kirpputoreista. Paikka kunnallamme ei ole oikein tarjontaa.Missä parhaat kirpputorit?

Sivut

Kommentit (31)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei,
Vaikea tietää, miten kauas olisit valmis menemään, mutta Tukholmassa on ainakin todella hyviä kirpputoreja, joten sinne vain, jos laivat vielä pääsevät jäissä kulkemaan!
Hyvää matkaa toivottelee Aluisa

Vierailija

Riina
Teeppä ensikesänä kokopäivän matka lähimpään kaupunkiin, olisko se Iisalmi,ja kierrä kaikki kaupungin kirpparit.Istu torikahvilassa ja nauti ostoksistasi. Itse rakastan kirppareita ja ole löytänyt paljon kankaita koska teen tilkkutöitä.Olen myös löytänyt vanhoja Marimekon kankaita , niitähän ei raski silputa vaan olen käyttänyt niitä pöytäliinoina.Kirjoja , vanhaa posliinia ja muutakin niistä löytyy, mutta ole tarkkana siitä mitä maksat.

Vierailija

Maarjaana63

Hyvää sunnuntaita!

Minäkin olen "kirpputori-ihminen" ,joskus yritän myydä komeroitteni aarteita - ainakin minusta ne on- mutta kirpputoreilla on ihan kiva kävellä ja katsella ja tehdä ahaa löytöjä. Hesassahan näitä kirpputoreja on miltei joka korttelissa, kesällä on Hietalahdessa valtava tori, mutta parhaat omat löytöni olen tehnyt esim. Mikkelin torin kirpparilta, mutta nythän sitä ei ole.

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kannattaa useinkin kokeilla Googlea,kun etsii jotakin.
Se on aikamoinen hakutoimisto.
Esim. kun kirjoitat Googleen ;Kirpputorit Suomessa,saat aika paljon tietoa kirppareista eri paikkakunnilta.

Vierailija

Omalla paikkakunnallani on MLL:lla mukava tapa joka kevät. He pitävät kirpputoria la-su eräässä hallissa. Pöytävuokra on vain 5 e / vkl, ja paikka on tosi siisti. Myytävät tuotteet voi sitten itse myydä tai jättää merkittyyn pöytäpaikkaan myyntiin. Olen taas menossa sinne huhtikuulla, myymään ja ostamaankin.
-Viime kesänä olin häissä ja sain kuulla kehuja "Kylläpä sulle sopii tuo turkoosi väri hyvin!" (kiitos vain..) Kukaan ei tiennyt että hieno mekkoni oli kirpparilta, hinta oli muistaakseni 5 e tai 7 e. :)

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

* * * Kyllä kirppareilta tekee ihmeellisiä löytöjä.
Jonkun turhake on toiselle tarpeellinen !
Voi mitä kaikkea olenkaan vuosien ssaatossa hankkinut HALAVALLA

- Joskus olen löytänyt jopa aluperäispakkauksessa tavaraa. - Joku on saanut esim. lahjaksi,
eikä tykkääkään. SIIS, en tarkoita niitä "ammattimyyjien" kamoja !!! - pöytäkaupalla rihkamaa. - pyh . . .

- - Myös satunnaiset kirppikset on hyviä, kun esim. koululaiset keräävät luokkaretkirahaa ja myyvät ,
vanhempiensa valvonnassa, tavaroita jotka kotona on jäänyt tarpeettomaksi.

Nytkin lauantaina ostin ison kassillisen vauvanvaatteita vain kympillä. + Lapsen turvaistuin 10 e !
¤ Yksi 50 senttisen "body" maksaa lastenpukimossa 14 euroo !!!! Olen käynyt katselemassa.
HEI, eihän ne ole kuin pesussa korkeintaan kuluneet.

- Myös netin kierrätyksistä olen saanut tooosi edullisesti huonekaluja. Uuden veroisia.
( Eläkketuloilla ei enää uskalla huonekaluliikeeseen edes mennä.)
Itse teen ostopäätöksen, vasta tavarat nähtyäni !

- Meillä eteläisessä Suomessa on paljon erilaisia kirppareita. Tässäkin kylässä heti kolme !
Mutta jos asut Savossa, niin ainakin siellä Kainuussa päin, Kontiomäellä, on yksi "vinttikirppis",
jota olen kuulut kehutun ! - Paljon ainakin astioita ja toki muutakin erilaista.
- - Jos haluat vähän matkailla..... Olen vain netissä kuvia katsellut sieltä . .
. . En ole sinne asti nyt viime vuosina päässyt.

- Kerran Somerolta, kesätorilta, löysin Pentikin sinistä; koko ruoka + teekaluston parilla kympillä.
* Ihanat !!! Ovat edelleen käytössä ja kauniit. Kestävät tiskikoneen ja mikron.

Mulla on tämä "sanainen sarvi" melekosen runsasta, kun pääsen kertomaan . . . . .

Vierailija

Piäkaupunkiseudulla ja suurimmissa kaupungeissa sellaisia löytyy.
Joten, ei kun kirppailemaan.

Vierailija

Siis hassahtaneena Barbie nukkeihin etsin kirppareilta hieman vanhempia Barbie nukkeja ja joskus onnestaakin
,hauska harrastus,lapsena leikin barbeilla ja nyt metsästelen 70-80 luvun barbeja,mutta muutkin käy.
Ottakaahan yhteyttä jos myytävää löytyy . . .

Puh. 040-5850536

Vierailija

Tein löydön kirpparilta.Löysin samaa astiasarjaa,jota minulla on juuri käytössä ja hinta aivan minimaalinen,astioita tuskin käytetty ollenkaan.Satuin vaan olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan sillä hetkellä.

Vierailija

Ostan kaikki lapsen vaatteet kirpparilta.Sieltä saa hyvää vaatetta ja edullisesti.

Vierailija

Minä harrastan tilkutöitä,eikä minun ole tarvinnut ostaa yhtään kertaa uusia kalliita kankaita,sillä kirpputori on tilkkutyöläisen aarre-aitta ja sieltä saa kangasta halvalla.

Vierailija

Ihana kun löytyi toinenkin tilkkutöiden tekijä. Kirpparit ovat parhaita kankaan osto paikkoja. Viimeksi löysin lasten pussilakanan, kuin uusi, aivan ihana kuviointi, muistuttaa lasten piirustuksia. Saan siitä vauvan täkkiin ihanan tausta kankaan. Paljon on kangas-aarteita löytynyt.
t. Brinna

Vierailija

Olen aivan hullaantunut kirppareihin. Kierrän aina , kun vaan on mahdollista. Suurin osa vaateistani on kirpparilta. Kaikenlaista pientä tulee ostettua, kun ihastuu niihin. Toisille paikkakunnille en kuitenkaan vartavasten ole lähtenyt . Käyn täällä omilla nurkilla ja lehdistä seuraan, missä olis esim. kotikirppareita.
Se on ihana harrastus.

Vierailija

Voi kyllä kirppareilla käyminen on mitä mukavinta ajankulua ja harrastuskin.
Nykyisin ostan lapsenlapselle ainakin leluja, kirjoja ja vaatteitakin kirppareilta.
Voi miten ihania löytöjä sitä voikaan tehdä.
Välillä taas ostan kotiinkin jotain.
Hakusessa on kotimaisia laseja joita on rikkontunut eikä enää valmisteta, esim. Joiku ja Niva laseja.
Käsityötarvikkeet on yksi alue johon olen kiintynyt kirppareilla, enkä turhaan.
Sopivia vaatteitakin ostan itselleni joskus.
Täällä pääkaupunkiseudulla kirppareita on paljon, lomilla ja matkoilla poikkean aina kirppareille , tietenkin.
Huutonettikin on myös yksi mukava paikka tehdä kauppaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat