Rukouksella parantuminen

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Onko teillä jollakin kokemuksia rukouksen avulla parantumisesta? Itse tiedän monia, jotka ovat saaneet suurta apua rukouksesta. Senkin jälkeen, kun lääketieteen keinot on loppuun käytetty, on rukous voinut parantaa. Minulla on myös omakohtainen
kokemus rukouksella parantumisesta - ihmeet ovat mahdollisia.

Sivut

Kommentit (125)

Vierailija

Jotain siunausta on elämässä ollut, kun miettii jälkeenpäin. Minulla on tunne, että kun jotain oikein vaikeaa ihmiselle annetaan, hän saa vastaavasti myös jotain hyvää elämäänsä. Ehkä se on tätä, ettei kenellekään anneta kannettavaksi suurempaa taakkaa, kuin hän jaksaa kantaa. Vaikka ei jaksaisi uskoa huomiseen, se kannattaa. Pieni valo pilkistää jostain, kiitollinen voi olla tästä päivästä.

Vierailija

Koko ajan tapahtuu rukouksella parantumisia, rukouksesta on suurta apua joko lääketieteen tukena tai sen jälkeenkin, kun lääkärit ovat sanoneet ettei mitään ole enää tehtävissä. Jo nuorena lukemani Kathryn Kuhlman´n kirja "Miracles are posibble" vakuutti minut tästä asiasta, sekä myös Helena Konttisen elämänkerta. Nykypäivinä rukouksen avulla parantumisia tapahtuu mm. Pirkko Jalovaaran ja monien muiden Jumalaa lähellä olevien henkilöiden kautta. Myös jokaisen meidän esirukoukset ovat tärkeitä ja tulevat kuulluiksi.

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minulla ei ole omakohtaista kokemusta mutta uskon että keskustelu Jumalan kanssa voi parantaa. Kysymyksessä on kuitenkin Jumalan tahto joka vaatii nöyränä olemista joka tapauksessa. Ihmeitä kuitenkin tapahtuu koko ajan. Erilaisia varjelukokemuksia minulla on useita. Täytyy jälkeepäin aivan ihmetellä kuinka asiat vaan kertakaikkiaan loksahtavat oikeille raiteille vaikka välillä tuntuisi että pimeän putken päästä näkyvä valokin on jo sammutettu. Omatunto ohjaa ja omatunto on Jumalan ääni ihmisessä.

Vierailija

Sanotpa kauniisti "omatunto ohjaa ja omatunto on jumalan ääni ihmisessä", tähän
ajatukseen on hyvä yhtyä. Elämän monesti "koetellessa" hiljainenkin rukous nousee
ja voi huomata turvallisuuden tunteen joka täyttää mielen.

Vierailija

Kun äitini oli pitkäaikaissairaalassa vakavasti sairaana, pyysin apua Pirkko Jalovaaralta netin kautta. Äiti sitten kerran kertoi, että oli tuntenut päänsä päällä kuumat kädet, jotka siunasivat häntä. Pää tuntui kuumalta (äidillä oli ollut laaja aivoverenvuoto). Rukouksella on voimaa. Äidin tapauksessa, oli kuolema, ikävä kyllä, väistämätön.

Vierailija

Rukouspyyntöihin on tietenkin aina lisättävä "tapahtukoon kuitenkin Sinun tahtosi, ei minun". Se ei kuitenkaan ole aina helppoa, jos kyseessä on läheinen ihminen ja ehkä pelko siitä, että Jumalan tahto ei olekaan sama kuin minun. Ja pyynnöthän tulisi viedä kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi. Nyt, kun Sakari Oravan nimi on taas ollut uutisotsikoissa, niin hän on kertonut aina ennen leikkausta rukoilevansa potilaan sekä leikkauksen puolesta. Kannattaa lukea kirja: URHEILUKIRURGI SAKARI ORAVA MEILLÄ JA MAAILMALLA.

Vierailija

Mielenkiintoisen aiheen olet tuonut Grandmother :)

Grandmother

Rukouspyyntöihin on tietenkin aina lisättävä "tapahtukoon kuitenkin Sinun tahtosi, ei minun". Se ei kuitenkaan ole aina helppoa, jos kyseessä on läheinen ihminen ja ehkä pelko siitä, että Jumalan tahto ei olekaan sama kuin minun. Ja pyynnöthän tulisi viedä kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi.

Lisään vielä, että pyyntömme Jumalalle tulee tehdä Jeesuksen nimessä.
Raamatun mukaan Jeesus on ainoa välimies Jumalan ja ihmisten välillä.
"Iankaikkinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan tosi Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen, jonka sinä olet lähettänyt." Johanneksen evankeliumi, luku 17, jae 3.

Jumala kyllä kuulee kaiki rukouksemme, mutta kuten Grandmother kirjoitti, aina vastaus ei ole sellainen, jota toivomme. Mutta kun tiedämme, että Taivaallisen Isämme tahto on aina hyvä, voimme luottaa siihen, että kaikki kuitenkin lopulta koituu meidän ja rukoustemme kohteen parhaaksi.

Itse olen saanut nähdä monia parantumisihmeitä, ja muutenkin varjelusta ja johdatusta on ollut omassa ja koko perheen elämässä monissa vaikeissa tilanteissa. Tässä ajassa on valitettavasti hyvin paljon eksytystä, eivätkä kaikki ihmeet ole Jumalasta lähtöisin. NewAge ja monenlaiset itämaiset hoidot ja väärät opit yrittävät tuoda eksytystä tähän ennen kristittynä tunnettuun maahamme. Raamattua on alettu pitää vain tarukirjana, vaikka siinä on totuus.
Mutta tällainen aikahan on Raamatussa kuvattu, ja aina vain pahemmaksi menee,ja ennen Jeesuksen toista tulemista.

Vierailija

TV7 nettisivuilla on nähtävissä urheilukirurgi Sakari Oravan haastattelu ISÄNNÄN PÖYDÄSSÄ - VIERAANA SAKARI ORAVA, todella mielenkiintoinen haastattelu. Kannattaa katsoa!

Vierailija

Lainaus:

TV7 nettisivuilla on nähtävissä urheilukirurgi Sakari Oravan haastattelu

ISÄNNÄN PÖYDÄSSÄ - VIERAANA SAKARI ORAVA,
todella mielenkiintoinen haastattelu.
Kannattaa katsoa!

Kiitos tästä linkistä :) Oli todella mielenkiintoista, varsinkin kun kyseinen kirurgi on ollut viime päivinä niin paljon mediassa esillä. Ohjelmassa selviää syy hänen taitavuuteensa ja menestykseensä.

Vierailija

Kiitos kirjoituksestasi, joka on vaikuttava todistus Jumalan voimasta ja huolenpidosta.
Eipä meistä kukaan ole täydellinen, minä myös koen itseni heikoksi ja välillä kompuroivaksi tällä taivastiellä. Jeesuksen armoon turvaten saan kuitenkin tällaisena vajavaisena vaeltaa ja luottaa Taivaallisen Isämme ohjaukseen ja hoitoon. Perheessämme on saatu paljon rukousvastauksia, paranemisia, työpaikkoja, asuntoja jne. Myös ihan pienissä ja arkisissakin asioissa on apu tullut rukouksen seurauksena miltei välittömästi. Täytyy myöntää, että liian vähän tulee kiitettyä kaikesta hyvästä, mitä meillä on Jumalan lahjana. Siunausta sinulle, edellinen kirjoittaja, sekä kaikille muillekin lukijoille!

Vierailija

Anonyymi 20.03.2010 13.48

Tulla rukouksen kautta parannetuksi. Kokemuksena se on aika järkyttävä. En sulje pois lääketieteellistä apua - luotan siihen. Rukous ja Jumalan voiman kohtaaminen vetää aika hiljaiseksi. Monella eri tavalla. Minä en todellakaan ole mikään uskovaisen ihmisen mallikuva tai elämäni olisi mitenkään esimerkillistä saati kristillistä vaellusta, kuitenkin Jumalan hyvyys ja Jeesuksen Kristuksen kautta saatava armo kohtaa ja konkreettisesti auttaa minua. Se vetää aika hiljaiseksi. En kuitenkaan ole kokenut, että minun tulisi noiden johdosta muuttua joksikin "hihhuliksi". Eräs ystäväni pyysi minua tulemaan Sanan ja Rukouksen iltaan puhumaan kokemuksistani. Koin asian heti vaikeaksi, siinä pistin käpälöitä ristiin ja kyselin Taivaan Isän tahtoa, ajatuksena se, että Hän antaa siihen minulle selvän halun mennä puhumaan ja jollekin toiselle myös ajatuksen pyytää minua. Silloin voisin, koska, silloin en vain olisi siellä leuhkimassa omista kokemuksista ja kenties osaisin puhua niin, että kiitos kuuluu Taivaan Isälle ja me vain hänen lapsinaan saamme nauttia hyvästä huolenpidosta.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kiitos Sinulle tästä kirjoituksestasi. Siinä on paljon samanlaisia ajatuksia kuin minullakin. Omassa sairaus/parantumiskokemuksessani voin koko ajan nähdä ihmeellistä johdatusta.
Kaikki tapahtuu Hänen johdatuksestaan, myös se mitä kerrot tuntemuksistasi mennä puhumaan Sanan ja Rukouksen iltaan. Sinua siunata tahdon…. t. Grandmother

Vierailija

Rukous on minulle tullut vuosien myötä kantavaksi voimaksi. Vaikea on arvioida onko sairaudet parantunut maallisen avun kautta vai rukouksen myötävaikutuksella? Nyt kun ikää karttunut ja sen myötä terveyskin "rappeutunut", niin monasti mielessä käy ajatus josko en enää huomista näe? Nyt onkin oleellisisnta oma uskonkilvoittelu ja esirukous erinäisten ihmisten puolesta. Rukousvastauksista voisin lainata Raamatunlauseita esim. " Anokaa ja uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva" "jos Sinulla olisi uskoa sinapinsiemene vertaa, niin voisit sanoa tälle vuorelle ´siirryy täältä tuonne` ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta" ja paljon vastaavia lupauksia löytyy Raamatusta. Itsellä ollut monia tilanteita joissa Jumalan varjelus ja enkelien läsnäolo ollut lähes konkreettisesti läsnä, niin ihmeellisiä apuja ja asioiden selviämisiä, jotta voisi peräti kirjan kirjoittaa! Sellainen epävarmuus minun rukouksissa on, ettei ole seurakunta-yhteyttä, rukouspiiriä tms. niin kaikkinainen uskonkilvoittelu ja kasvaminen on yksinäistä puuhaa. Kyllä tuota lähetyskäskyä kirkkomme (evl) voisi kotimaassakin suorittaa! Kaikki eivät ole niin sosiaalisia ja oma-aloitteisia, jotta rohkenisivat johonkin rukous/raamattupiiriin osallistua. Suosittelen lukemaan Merrill Carothers Kiitoskirjat, erittäin mielenkiintoisia tarinoita Kiitoksen Voimasta muuttaa ihmisen elämää. Siunauksellista Pääsiäisen odotusaikaa !

Vierailija

Olen rukoillu mutta en ole saanut vastausta , selkäleikkauksessa tuli hermovaurio ja siitä seurasi äärihermotulehdus lääkärit ei pysty kun myrkkyjä antamaan joista on pahoja sivuvaikutuksia pakko on vaan ottaa tää on niin tuskallinen vaiva ja tästä menee lihat jaloista , kun sais näitä kipuja väheneen että jalsais elää, olen pyytänyt Jumalalta voimia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat