Kommentit (5)

Vierailija

Hei!

Itse olen toiminut siten, että sähköpostiviestiin olen kirjoittanut liitteenä olevien kuvien numerot ja viereen tekstin, mitä kuvassa on. Vaikkapa:

1 - Eilisellä kalareissulla olivat mukana: xxxx
2 - Saaliiksi saatiin iso hauki!

Vierailija

Hei kaikki nettiET:n keskustelijat

Täällä Keskusteluissa voitte avata uuden, mieleisen keskusteluketjun (esim. nimellä Olipa kalasaalis!), johon voitte myös liittää kuvianne. Huom. kuvia voi lisätä vain sisäänkirjautuneena.

Tarja Rea Luomanperä
verkkotoimittaja

Vierailija

Minä käytän Picasan kuvan käsittelyohjelmaa. Vien sinne kamerasta tai kännykästä kuvat, sieltä voin lähettää s.postissa kuvia suoraan. Ne eivät mene perille liitteinä vaan kuvat näkyvät heti vastaanottajalle.Kun pitää Ctrl- painikkeen alhaalla, voi laittaa samaan postiin niin monta kuvaa kuin haluaa. Ei tarvitse poistua Picasan sivulta, koska siinä alhaalla on s.postin kuvake, mitä klikkaamalla voin vielä valita sen s.postini osoitteen, millä haluan lähettää. Gmailin kautta minusta tämä toimii parhaiten, sinne voi itse tehdä tilin ja ottaa s.postiosoite.

Toisella, laajakaistani mukana olevalla s.postillani kuvan lähettäminen käy siten, että klikkaan Lisää ja siten kuvatiedostot näkyville ja voin kuvien kansioista valita, minkä kuvan lähettää. Kun koneelle kuvat laittaa eri kansioihin, helpommin muistaa, missä kansiossa kyseinen kuva on. Kuvan voi siitä suoraan klikaten laittaa liitteenä s.postiin.
Tämän kuvan lähetin klikkaamalla viestin alla Selaa, selasin kansioistani tämän kuvan, sitten vaan Lähetä, niin kuva tuli tuohon vierelle.

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tänne ainakin on helppo lisätä kuva !

**Tässä näitä joutilaan töitä. En ole enää työelämässä,
niin ehdin "tikkaamaan" koko suvulle töppösiä. **

Sähköpostissa on se mahdollisuus, kun painaa "LIITÄ" merkintää,
niin voi lisätä montakin kuvaa lähtemään yhdellä kertaa.
Olen vaan tämmönen itseoppinut tietokoneen käyttäjä... ?

Yrityksien ja erehtymisten kautta !!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat