Kotihoitoa lemmikillesi

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Kommentit (15)

Vierailija

Olisi kiva tietää, missä päin asut ja millaisessa asunnossa. Oletko nuori tai vanha? Tuletko hakemaan vai tuodaanko hoitoon? Entäs tuo maksupuoli?

Vierailija

Hei! Minulla on ajoittain koiranhoito-ongelmia. Koska kiltti, ihana monirotu-Hanni on hieman arka, en ole sitä toistaiseksi halunnut viedä koirahoitolaan. Koirani on kotoisin Espanjasta, ja se vihasi niitä kahta kuukautta, jotka se vietti koiratarhassa. Hanni on helppo hoidettava, sillä se käyttäytyy hienosti (peruskoulutettu) ja on rauhallinen eikä yleensä edes hauku. Mainio koira kerrostalossa! Vain oravat saavat sen ulkona vähän poukkoilemaan... Olen huomannut, että hoitorinkiä täytyy laajentaa, sillä esim. koululaiset ovat jättäneet minut usein pulaan, ja muille kyseeseen tuleville ihmisille ei aina sovi silloin, kun heitä tarvitsisin. Minulla on pitempiä päiviä tai muita menoja 1-2 kertaa kuukaudessa. Jos saisin koiralleni hyvän hoitopaikan, voisin joskus lähteä huoletta vaikka matkoille... Ehkä sinä olet ratkaisu tähän ongelmaan - edellyttäen, että asut pääkaupunkiseudulla kuten minäkin. Ja ilmoita ole hyvä, mitä veloitat/tunti tai pv.

Vierailija

Hei
Missähän päin mahdat asustella ym. Laittaisitko viestiä niin, että pystyy laittamaan myös yksityisviestiä?

Vierailija

Olisi tosi mukava löytää kiva hoitopaikka pienen pienelle pari vuotiaalle tosi kiltille ja haukkumattomalle koiralleni. Missähän päin asustelet ja muuta tietoa kaivataan.Kevät terveisin:Virpi

Vierailija

Yksityisviestittely toimii vain sivustolle sisäänkirjautuneiden nimimerkkien välillä. Nimimerkin saat rekisteröitymällä sivustolle. Voidaksesi rekisteröityä tulee sinulla on toimiva sähköpostiosoite. Sellaisen saat ilmaiseksi esim. näistä osoitteista: www.gmail.com tai www.hotmail.com.

Tarja Rea Luomanperä
verkkotoimittaja

Vierailija

Kannattaa harkita tarkkaan ennen kuin lemmikkinsä jonnekin luovuttaa. Vasta oli juttua lehdessä, jossa nainen keräsi itselleen "hoidokkeja" ja osa hoidokeista ei ikinä enää palannut omiin koteihinsa. Hän myi ne eteenpäin. Ja missä tilassa olivat loput!!!!

Vierailija

Asun Porvoossa, puukerrostalon 2. kerroksessa (rappuja!). Olen toisinaan nuori, toisinaan vanha, 57-vuotias. Hakemaan en pääse, ellei haettava ole kävelymatkan päässä.
Maksupuoli riippuu vaatimuksista, on varmasti sovittavissa.

Vierailija

Hups, vastaukseni meni nyt ilmeisesti Anonyymin piikkiin.

Asun siis Porvoossa, puukerrostalon 2. kerroksessa (rappuja!). Olen toisinaan nuori, toisinaan vanha, 57-vuotias nainen.
Hakemaan en pääse, ellei haettava ole kävelymatkan päässä.
Maksupuoli riippuu vaatimuksista, on varmasti sovittavissa.

Minulle voi kirjoittaa osoitteella: hannele.oster(at)gmail.com

Vierailija

Jo löysinkin vastauksen, siis Porvoossa. Odotan löytäväni paikan Tampere seudulta.

Vierailija

Lainaus:

Kaikille tiedoksi, rankkurin numero löytyy varmasti keltaisilta sivuilta.

Katsoit siis tarpeelliseksi laittaa tämän kommenttisi oikein kahdelle
samantapaiselle palstalle! Toivottavasti sinulla itselläsi ei ole lemmikkieläimiä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kaikille tiedoksi, rankkurin numero löytyy varmasti keltaisilta sivuilta.

Katsoit siis tarpeelliseksi laittaa tämän kommenttisi oikein kahdelle
samantapaiselle palstalle! Toivottavasti sinulla itselläsi ei ole lemmikkieläimiä.

Aika lailla asiaton kommentti. Mistä moinen katkeruus ilmeisesti koiranomistajia ja koiria kohtaan. Oliko kenties tarkoitettu vitsiksi, voin sanoo ettei edes hymyilyttänyt. Jotkut niinkuin minä, oon pulassa koiranhoidon kanssa kun koiran toinen holhooja kuoli äkisti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat