Toiveet ja ilmoittautuminen yhteiseen tapaamiseemme!

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei kaikki matkaanlähtijät! :-D
Tähän sitten laittakaa toiveitanne matkakohteesta ja ajankohdasta. Kirjoittakaa omalla nimimerkillänne, se olisi reilua kaikkia kohtaan.
Eiköhän me sitten saada sellainen sopuratkaisu aikaiseksi. Kaikille sopivaa ajankohtaa on varmaankin mahdotonta löytää, mutta reissusta tulee niin mukava, että teemme pian sen uudelleen.
Antakaa myös ehdotuksia, mitä matkalla haluaisitte touhuttavan. Siis muuta, kuin keskustelua ja yhteiseloa. Ja hyvää ruokaa ja ehkä pari viinilasillistakin. Siellähän voisi sitten olla jokaiselle jotakin periaatteella.
Terv. Helena

Sivut

Kommentit (43)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

He Helena,
Minä olisin ainakin innokas tulemaan mukaan, mutta minun kyllä täytyisi ottaa ystävä mukaan, kun en saa itse laitettua silmätippoja enkä ainakaan rasvaa silmiin. Haittaakos se mitä?
Meille sopisi hyvin kesä-, heinäkuu ja jossakin esim. Keski-Suomessa, ettei tulisi kauhian pitkä ajomatka, kun kuskilla on nyt jalka paketissa.

Näin kyselee Aluisa

Vierailija

Hei aluisa, olen valmis auttamaan sinua noissa asioissa. Sen takia ei tarvitse ottaa ystävää mukaan. Tässä kun olisi periaate se, että kaikki olisivat tullessa sinne kohteeseen samalla lähtöviivalla.
Kaikki olisivat yksin ja sitten siellä yhdessä. (tietysti jokaisen oman tahdon mukaisesti). Tarkoitus varmaan siis olisi, että siellä ei kenenkään tarvitseisi TUNTEA olevansa yksin.
Ilmoittele tästä asiasta sinne MATKAT otsakkeen alla olevaan osioon:ilmoitukset ja toiveet. Niin ovat sitten kaikki halukkaat samassa letkassa. Käykö?

Vierailija
aluisa

He Helena,
Minä olisin ainakin innokas tulemaan mukaan, mutta minun kyllä täytyisi ottaa ystävä mukaan, kun en saa itse laitettua silmätippoja enkä ainakaan rasvaa silmiin. Haittaakos se mitä?
Meille sopisi hyvin kesä-, heinäkuu ja jossakin esim. Keski-Suomessa, ettei tulisi kauhian pitkä ajomatka, kun kuskilla on nyt jalka paketissa.

Näin kyselee Aluisa

Anteeksi, tämähän olikin se paikka, olen jo ihan sekaisin tästä näpyttelystä ja verkon hitaudesta!

Vierailija

Hei Helena

Minä lähden mukaan. Aluksi on hienoa ottaa joko risteilyä tai viikonloppua jossain. Jossain vaiheessa kerroin Keurusselän paikasta. Olisi yksi vaihtoehto. Kesällä upeat paikat vaikka ulkoiluun.
Minulle käy periaatteessa mikä ajankohta vain.
Saan varmaa yhden henkilön vielä mukaan.
T. Kevättä kohti

Vierailija

Huomenta kaikille
Tuntuu olevan toinen keskustelu menossa risteilyn suuntaan. Siinä eräs henkilö kertoi olevan liian pitkä matka satamaan. Tämä on varmasti monelle este. Tässä olisi vielä muutama ehdotus paikaksi jos olisimme näin aluksi maissa.Ikaalinen on aika mukava paikka ja löytyy kylpylää ja illalla tanssia. Huoneetkin ihan mukavia.
Jyväskylän lähellä Saariselällä on Summassaari. Siellä en ole käynyt, mutta netistä katselin kuvia. Se on aika keskellä suomea. Vaihtoehtoja löytyy vaikka kuinka.

Vierailija

Joo, matkan järjestelijöitä olisi nyt, kun vaan noita halukkaita ilmoittautuisi lisää. Tuntuu hiljaiselta, ovatkohan kaikki jo pääsiäistunnelmissa.
Itse lähden reissunpäälle taas ensi maanantaina viikoksi, joten tämän matkan järjestely pysähtyy vähäksi aikaa ja kokonaankin, ellei innostuneita asiasta löydy enempää!
???
Risteily on varmaan ihan mukava tapa myös ja halvempikin varmaan, mutta siellä se yhteinen tekeminen kyllä rajoittuu tanssiin ja senkaltaiseen seurusteluun kait. Ei esim. ulkoilua, nuotiolla istuskelua ja makkaranpaistoa, taikka uintia voi ottaa ohjelmaan .
Yötkin laivalla ovat aika levottomia.
Tietysti meitä on moneen makuun lähtijöissä, mutta ilmoitelkaas nyt ihmeessä ja nimimerkillä MITÄ HALUATTE, vai haluattekos mitään järjestettäväksi ihan AIKUISEN OIKEASTI!
Ei teitä kukaan sieltä yksinäisen komerosta tule väkisin hakemaan mukaan....

Vierailija

Moikka
Asiat tuntuu menevän jumiin kun päästään kunnolla alkuun järjestelyissä.
Täytyykö lyödä lukkoon esim. toukokuussa pari viikonloppua ja lähtee niiden mukaan viemään asiaa eteenpäin.
Ulkoilun ja yhdessä olon puitteissa ainakin Ikaalinen ja Keuruu on hyvä vaihtoehto. Siellä ei ole pitkää matkaa laavulle niin saa makkaratkin pastettua. Kummastakin löytyy sauna ja uinti mahdollisuus lenkkeilyn jälkeen ja illalla tanssit. Kulkuyhteyden puitteissa Ikaalinen voi olla parempi vaihtoehto.
Heittäkää nyt hyvät ihmiset jotain niin saadaan homma eteneen.
Vai heitetäänkö kaikki roskakoriin.

Vierailija

Olette näköjään kovasti suunnittelemassa yhteistä tapaamista meille ns "yksinäisille", joihin minäkin kuulun. Hyvä idea, kunhan sen nyt saisi toteuttamiskelpoiseksi niin, että saisi porukkaa kasaan.
Tuntuu kyllä siltä, että ihmiset täällä ehkä sieltä etelä-Suomesta pääosin kotoisin ja tapaamispaikkakin luonnollisesti siellä päin ehkä. Itse olen pohjois-Suomesta ja pitkät matkat aina esteenä, jos johonkin haluaisin osallistua. Se tuokin tullessaan ensinnäkin ongelmia taloudellisesti ja myös käytännössä, miten matkustaa ja miten jaksaa pitkiä matkoja.
Minun kohdallani nuo laivaristeilyt eivät kyllä kiinnosta, eihän siellä todellakaan ole muuta kuin syömistä, juomista ja sitä tanssia, mistä useimmat tuntuvat olevan niin kovin kiinnostuneita. Missä siellä porukat siis yhdessä olisivat ? ja muodostuisiko sitä yhteishenkeä, mitä oikeasti tavoittelisimme ? Paras paikka olisi joku pienehkö kylpylä, jossa olisi myös mahdollisuus olla yhteisissä tiloissa, luontoa ympärillä jne. Minulla on mielessäni kaksi paikkaa, joita voisin suositella, nimittäin Kajaani tai Peurunka Jyväskylän lähellä. Hotelli Kajaani on pieni, edullinen ja kaunista luontoa on ihan vieressä, on uima-allas, tosin aika pieni, mutta kesäaikaan luonnon uimaranta on vieressä. Lisäksi sehän on Eino Leinon synnyinseutua. Peurunka taas on isompi, siellä on jopa mökkimajoitusta ja mahtavat maisemat ulkoilla, sitä tanssiakin on siellä ihan riittämiin.
Mitä mieltä olette ? kirjoitelkaa !

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Eerica,
Minäkin olen kaukaa Itä-Suomesta, joten tuo Peurunka olisi ainakin minulle oikein hyvä vaihtoehto. Kajaanissa olen asunut 4 v, joten se ei minua kiinnostaisi.
Hyvää pääsiäistä toivottelee Aluisa

Vierailija

Olisiko nyt Peurunka sellainen vaihtoehto mihin lähdetään suunnitteleen. Itse ole Tampereelta joten mulle aivan sopiva paikka. En ole kovin kiinnostunut laiva hommasta. Nauttisin enempi yhdessä olosta ja vaikka "lenkkeilystä" sopivalla vauhdilla. Olisiko ajankohta toukokuu viikko 20 tai 21 niin olisi aikaa kaikilla suunnitella. Tässä yksi ajankohta.

Vierailija

Peuranka on hyvä vaihtoehto ja ajankohta sopii myös. Tästä jatketaan, kunhan saataisiin vaan lisää lähtijöitä!
Vai lähdetäänkö viisistään, enempää ei viellä ole ``ilmoittautunut``.
Mitenkähän ajoissa pitäisi varaus tehdä?
Itse olen tiukasti kiinni viikon 14 , kurssilla. Muutenhan olenkin eläkkeellä.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei,
Itse olen toukokuun viikolla 20 matkalla 19. ja 20. päivä. Matka on jo maksettu, joten sitä en voi perua. Viikko 21 sopisi hyvin ja Peurunka hyvä vaihtoehto.
Hyvää pääsiäistä toivottelee Aluisa ja toivoo lisää väkeä mukaan

Vierailija

Olen kovasti kiinnostunut yhteisestä tapahtumasta/matkasta. Harmi kun nyt ainakaan ei toukokuun lopulla käy.
Onhan sitten myöskin Ikaalisten Kylpylä yksi vaihtoehto.
Joillekinhan aina matka osuu kauas ja esim. satamiin kulkuyhteydyet joka puolelta hyvät, nimittäin jos laivareissua joskus miettii. Bussit vievät terminaalin eteen.
Pitäis suorittaa kysely palstalla siitä, kuinka paljon suunnilleen reissu saisi maksaa.

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Moi!

Minä ilmottaudun mukaan myös. Peurunka ja vkolla tai vkonloppuna käy hyvin!
Muuta toivomusta ei ole kuin varaan itselleni oman huoneen, kun töhisen, puhisen
ja rutisen...;)

----------------------
Joku henkilö ehdotti, olisko ollut risteily-palsta (?), että mentäs maalaamaan esim vkoksi
jonnekin vanhalle kansakoululle tmv. Minusta se oli erinomaisen hyvä idea ja olisin valmis
sellaiseenkin. Joten, jos lueskelet tätä, niin tule Sinäkin tänne Peurunkaan! Kun saattaa
olla, että vko vieraitten ihmisten kanssa voi olla monille liikaa...ota piirustus/maalausvehkeet
mukaan, niin minäkin otan.
-----------------------------

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat