En tiedä miten toimii

Vierailija

Olen nyt viikon verran ollut ystävän haku sivuilla. En ole saanut yhtään vastausta, vaan kun katson listaa,
meitä naisia on todella paljon. Itse olen jäänyt leskeksi, muutama vuosi sitten ja juuri olen ylittänyt 60,
kaipan reilua ystävyyttä. Vaan tuntuu että täältä sitä ei löydy.
Siitä huolimaten haluan toivottaa kaikille hyvää kevättä ja pääsiäistä.

Kommentit (5)

Vierailija

Anna nimimerkkisi näkyä, että tiedetään kenelle kirjoitellaan. Niin yksinkertaista tämä on.
Hyvää kevättä ja pääsiäistä sinullekkin tuntematon...

Vierailija

Sain juuri viestin jonka lähettäjän profiilista on ilmeisesti jäänyt rasti pois kohdasta : salli yksityisviestit lähettäjän sähköpostiin. Siihen en pysty vastaamaan.Tarkista omasi.

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa Anonyymi!

Anna nimimerkkisi vaan näkyä reilusti ja kun siinä vastauksessa tarvii antaa oma sähköpostiosoite
tai muuta yhteystietoa, niin Sinähän voit luoda sellaisen sähköpostin moniin tarjoajiin (esim.luukku.com, city.fi
etc.etc) josta Sinua ei tunnista, jos et heti halua antaa omalla nimelläsi olevaa email-osoitetta. Jos Sinulla sellainen
on. Ja voit kirjoittaa vaikkapa minulle! Reilu olen kyllä ja varmasti luotettava.

kissanminttu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minullakin ystävähaku-ilmoitus ollut, yhden vastauksen saanut. Ilahduin kovasti ja olisin vastannutkin, aiankin kiittääkseni. En vain tiedä miten sieltä sähköpostista voi vastata? Kun vastaatte jollekkin laittakaa yhteystietonne,
koska jossain luki, että lähettäjä ei näe osoitettasi?
Itsellä tuo ystävähaku rajoittuu oman läänin eli 015-alueelle, koska kaipaisin ihan liveseuraa. Tosin ensin jonkinaikaa tutustua vain kirjoittelun kautta. (Huonoja kokemuksia ollut äkkinäisistä tapaamisista. -miespuolisista siis.
Minä rohkenen kirjoittaa näin nimimerkillä, jotta ihmiset saisivat kirjoitusten perusteella tarkemman kuvan millainen ihminen olen. Ystävähakuunkin kirjoitin aika kattavan selostuksen harrastuksista yms.

Tämä etelä-savo vaan aika huonosti edustettu n.10 ilmoitusta ja nekin enempi elämänkumppania kaipaavia.
No voipi mulle kirjoitella edempääkin, jos tuntee itsensä yksinäiseksi, masentuneeksi tms. elämänvaikeuksia, joista
haluaisi jonkun kanssa jutella. Oma elämänkokemus melkoinen. Enempi on kolhuja saanut, kuin kiitosta.
Kristillinen vakaumus on, mutta en mie sitä kenellekkään tyrkytä.

Vasta n.2kk ystävähaku toiminut ja jo yli 600 ilmoitusta. Uskoakseni enemmistö ihan asiallisia ja rehellisellä mielellä liikkeellä.

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa Kissanminttu!

Kun saat vastauksen omaan sähköpostiisi, jota lähettäjä ei näe, mutta Sinä näet lähettäjän sähkö-
postin. Niin,painat vaan 'vastaa' nappulaa ja siinä se on. Vastaanottaja näkee sit Sinun osoitteesi.
Eri sähköpostitarjoajien sivustoilla voi olla eroja, mutta minun käsityksenibmukaan ne on aikalailla
samanlaisia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat