Vastaus palautteeseen

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Saimme palautteen: "Mikäs sensuuri teillä on päällä, kun kesken kirjoittamisen sivu heitti pihalle? Yritin kirjoittaa oman kokemukseni näille sattumien... keskustelulle. Ei paljon kiinnosta kirjoitella, jos tällaista tapahtuu. Voitteko ystävällisesti vastata ihan yleisellä tasolla, koska muillakin on näitä vastaavia kokemuksia ollut! "

Olen erittäin pahoillani, jos tällaista on keskusteluun osallistujille tapahtunut. Ainoa syy, minkä keksin, että näin on tapahtunut on, että keskustelua on kirjoittanut ja sen jälkeen keskeyttänyt ja palannut pidemmän ajan jälkeen takaisin kirjoittamaan, jolloin ns. sessio on vanhentunut ja kirjautuminen vaaditaan uudelleen.

Jos tällaisia haasteita tapahtuu jatkossa, niin on hyvä, jos näistä raportoidaan meille, jolloin pystymme tutkimaan mahdollisia teknisiä haasteita.

Kiitos palautteen antajalle!

Pääsiäisterveisin,
nettiET:n tekninen ylläpito

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Itse olen kirjoitellut näin anonyymina (aina ei viitsi kirjautua sisään) kuin nimimerkilläkin. Kertaakaan ei ole omalla kohdalla sattunut mitään vastaavaa. Joskus alussa tuntui että kirjautumisessa on häikkää, mutta sekin on korjaantunut.
Eihän mikään tekniikka pysty samaan aikaan niitä tekstejä lukemaan, että voisi niitä tarvittaessa sensuroida....??! eikä varmaan ole tarvettakaan?

Vierailija

Minäkin olisin halunnut lukea "kokemuksia sivusuhteesta" viimeisimmät, mutta ihmettelin kun sivu 3 ei auennut. Ei auennut eilenkään.

Vierailija

Vika on huomattu - sitä selvitetään ja korjataan parhaillaan. Kiitos palautteesta.

Vierailija
ET-toimitus

Saimme palautteen: "Mikäs sensuuri teillä on päällä, kun kesken kirjoittamisen sivu heitti pihalle? Yritin kirjoittaa oman kokemukseni näille sattumien... keskustelulle. Ei paljon kiinnosta kirjoitella, jos tällaista tapahtuu. Voitteko ystävällisesti vastata ihan yleisellä tasolla, koska muillakin on näitä vastaavia kokemuksia ollut! "

Olen erittäin pahoillani, jos tällaista on keskusteluun osallistujille tapahtunut. Ainoa syy, minkä keksin, että näin on tapahtunut on, että keskustelua on kirjoittanut ja sen jälkeen keskeyttänyt ja palannut pidemmän ajan jälkeen takaisin kirjoittamaan, jolloin ns. sessio on vanhentunut ja kirjautuminen vaaditaan uudelleen.

Jos tällaisia haasteita tapahtuu jatkossa, niin on hyvä, jos näistä raportoidaan meille, jolloin pystymme tutkimaan mahdollisia teknisiä haasteita.

Kiitos palautteen antajalle!

Pääsiäisterveisin,

No minulle kävi samoin tuossa kevätkuvakisassa,olin laittanut kuvan ja ryhdyin kirjoittamaan tekstiä jolloin viskasi minutkin pellolle välittömästi.
Mitään katkosta minulla tuossa kuvan ja tekstin lähettämisessä täällä päässä ei ollut.
Siellähän se sitten törötti kuvani ilman tekstiä jolloin laitoin sen uudelleen tekstin kanssa.
Onneksi ylläpito poisti tekstittömän kuvan ehti jo harmittamaan koko juttu.
Ai niin tuppasi unohtumaan mutta viimeaikoina on kuulema juuri kuvakisassa viimeistä sivua klikatessa näyttänyt Erroria ja sivu ollut valkoinen?

Vierailija

Tuossa kevätkuvakilpailussa ei toistaiseksi ole kuin yksi sivu ja se on ainakin minulle auennut. Tuo sivusuhdekeskustelun viimeinen sivu ei aukene edelleenkään.

Vierailija

"pähkinöitä purtavaksi " on myös kova juttu. Yritin laittaa sinne viestin lainauksin,
mutta ennen kuin ehdin mitään kirjoittaa, hurahti lainaus matkoihinsa, ja teksti jäi tekemättä.
Kolme kertaa yritin, lopuksi luovutin.

Lopuksi kirjoitin pelkän tekstin, sen kone antoi suorittaa.

Ovatkohantrullit ja muut pääsiäisnoidat asialla???

Vierailija

Tällaisen "teknisen ylläpidon" sivun voisi laittaa pysyväksi sivuksi johonkin kohtaan.
Usein ne samat ongelmat toistuvat, ja voisi helposti kurkata edellisiä viestejä ja vastauksia, jos itse on epävarma.

Näinhän ne menee esim. pankkien ym. sivuilla.
Ei niillä ole aikaa joka älähdystä korjaamaan, mutta vihjaavat: "katso samanlaisia ongelmia"...

Voishan niitä katsoa, jos ei koko keskusteluhistoriaa tarvitsisi läpi käydä!!!

Ihan ystävyydellä vaan, mummeli Savosta

Vierailija

Lainaus:

Tällaisen "teknisen ylläpidon" sivun voisi laittaa pysyväksi sivuksi johonkin kohtaan.
Usein ne samat ongelmat toistuvat, ja voisi helposti kurkata edellisiä viestejä ja vastauksia, jos itse on epävarma.

Näinhän ne menee esim. pankkien ym. sivuilla.
Ei niillä ole aikaa joka älähdystä korjaamaan, mutta vihjaavat: "katso samanlaisia ongelmia"...

Voishan niitä katsoa, jos ei koko keskusteluhistoriaa tarvitsisi läpi käydä!!!

Ihan ystävyydellä vaan, mummeli Savosta

No nyt sitä taas on: katso VIKAAAAA

Vierailija

Hei kaikki

Vika on huomattu, ja sitä korjataan parhaillaan. Joissain tapauksissa keskusteluketjun on jumittanut ja lukkiuttanut "rikkoutunut" eli hiukan väärä tiedostomuotoa oleva kuva/animaatio. Pyrimme korjaamaan kaikki viat mahdollisimman pian - kiitos kärsivällisyydestänne.

Tekninen ylläpito

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat