Vikaaa!

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hyvien asioiden kalenteri, sivu 12 ei avaudu, tulee vain virheilmoitus. Onko muilla sama ongelma.

Sivut

Kommentit (117)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Hyvämieli, Ihan samaa olen ihmetellyt tänään minäkin, ei avaudu sivu millään vaan erroria näyttää. Täytyy yrittää huomenna uudelleen. Hyvää illan jatkoa toivottelee Aluisa

Vierailija

Joopa joo! ERRORia pukkaa "yksinäinen" -keskustelulla sivu 2 Siis onko se vika ohjelmistotuessa vai missä nettitaivaassa ? Olis kiva taas kuulla KOOTUT SELITYKSET. Olen käyttänyt tietsikoita vuodesta 1985 lähtien "kyllä jotain niistä tiedän minäkin..." Olen myös aika uusi näillä sivuilla kävijä, mutta yllättävän usein täällä on vikaaaa, hauskaa viikonloppua kaikille!!!

Vierailija

Löytyisikoö jo lopulta sinne ET-lehden tekniseen tukeen ammattitaitoinen työntekijä! Eiköhän niitä nuoria nörttejä olisi työttömänä, jotka osaisi homman. Liian monta sivua ei aukea.

Vierailija

Ei pääse tuonne ystävähakuunkaan. Onkohan muka tosi, että minun toivomukset ovat niin outoja, ettei sellaisia ihmisiä olekaan, jotka haluaisivat 66v mummelin kanssa kirjoitella, sukupuoleen katsomatta ? Enpä oikein usko , tai sitten se on niin. No nou hätä, täytynee luovuttaa , heh heh !!!

Vierailija

Nää sivut on usein juntteerissa, ei paljoo mieli tee tänne kirjoitella, taidan poistua koko jutusta, on niitä toisiakin paikkoja , missä voi kirjoitella ja sivut pelittää paljon paremmin , no vapaaehtoistahan tää täällä olemminen kyllä onkin, mut siltikin, mitä tehdään tällaisilla sivulla, mitkä ei pelaa. Ihan jatkuvasti joku sivu jumissa, ymmärtäis jos joskus, vaan ihan päivittäin. Ei ainaskaaan ruusuja saa näitten sivujen pitäjä. Mummeli 66 , nyt pitää mennä vaan livenä etsimään, töppöstä toisen eteen vaan, muukaan auta, vanha konsti on perempi kuin pussillinen uusia..heh

Vierailija
eerica
Ei pääse tuonne ystävähakuunkaan. Onkohan muka tosi, että minun toivomukset ovat niin outoja, ettei sellaisia ihmisiä olekaan, jotka haluaisivat 66v mummelin kanssa kirjoitella, sukupuoleen katsomatta ? Enpä oikein usko , tai sitten se on niin. No nou hätä, täytynee luovuttaa , heh heh !!!

Jospa sulla itsesensuuri iski ja esti! - Minkäläistä ystävää oikein yritätkään etsiä? Näillä vikasivuilla on turha pyöriä, mene mummeli vaan suosiolla latotansseihin ja ota tilaisuudesta vaari, hih hih...

Vierailija

Vähän tahtoo täällä tökkiä yhtenään joku sivu.Joskus ei lähde viesti joskus lähtee. Tarkkuutta sivujen hoitamisessa,pyydän

Vierailija

Hienoa, kirjoitin sivulle ja tulos oli tämä ilmoitus; "Jussi, tämä linkki ei toimi" kukahannJussi lienee kyseessä, mutta laitahan pelit kuntoon tai näillä sivuilla ei enää viitsi vierailla.

Vierailija

Hei

Keskusteluketjujen sivut ovat satunnaisesti lukittuneet hiukan väärämuotoisesta viestiin liitetystä kuvasta. Tämä vika on korjattu. Ystävähakuun päästäkseen käyttäjän tulee olla sisäänkirjautunut käyttäjä. Sivuston teknisistä ongelmista voi raportoida yksityiskohtaisemmin sähköpostitse: et-lehti@sanomamagazines.fi.

Tarja Rea Luomanperä
verkkotoimittaja

Vierailija

ET-toimitus. Nyt on jutut pahasti jumissa. Yritän katsoa viimeisimmät viestit Ystävyysosastolla sekä risteilyn että yksinäisten tapaamiseen, ei onnistu. Risteily näyttää viestejä olevan 95 mutta näyttää vain 63. Yksinäisten tapaaminen viestejä 51 näyttää 29. Onko näin, vai onko minun ohjelmassani/käyttäjässä vikaa?

Vierailija

Hei

Keskustelupalastan latausaikoja optimoitaessa sattui työtapaturma jonka johdosta 'Anoyyminä' kirjoitettuja viestejä ei ladattu ja siksi ne eivät näkyneet. Tarkoituksena oli esiladata viestin kirjoittajan tiedot viestiketjuun jotta keskusteluketju latautuisi nopeammin.

Tämä optimointi ei varsinaisesti liittynyt NettiET palveluun, vaan erääseen toiseen palveluun jossa on useita satoja viestejä sisältäviä viestiketjuja joiden latausajat saattavat olla toisinaan sekunteja varsinkin netin 'ruuhka aikaan'.

Kaikki kirjoitetut viestit ovat siis tallella ja nyt niiden pitäisi taas näkyä.

Terveisin,
Tekninen ylläpito

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat