ETELÄ-VIROON JA KOILLIS-LATVIAAN

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei !

Olisiko kiinnostuneita lähtemään 4-päiväiseen kulttuuri- ja luontomatkalle Etelä Viroon ja Koillis Latviaan ?

Olen kiinnostunut järjestämään erittäin edullisin matkan, jos lähtijöitä on ? Matkan voi maksaa suoraan matkanjärjestämälle toimistolle, mielelläni hoidan ne muut järjestelyt.
- Jos olet kiinnostunut käymään Sassin tilan strutsifarmilla - oletko ennen tutustunut Viron strutsifarmiin ?
- Tulo päivällä vietämme hotellissa yhteinen illallinen.
- Toinen päivä mentäisiin Rogosin kartanolle Ruusmäelle, sekä Museo Latvialla missä on arvokas ja erinomainen jalokivikokoelma.
- Bussi kierros Aluksnen kaupungissa - lounas lomakeskuksella Aluksnen järven rannalla
ym.....

Innostuneena odotan kiinnostusta asiasta, niin saan tarkan hinnan.Tosi kiinnostuneille laitan henkilökohtaisen matkaohjelman.......Tietenkin lähden matkalle mukaan,ajattelin matkan ajankohdan elokuulle. Mitä mieltä olette?
Kaikki yksinäiset mukaan ja tutustutaan yhdessä yhteisellä reissulla. Turun suunalta tulevat saavat jo bussi kyydin Helsingin satamaan ja matkan varrelta poimitaan muut kyytiin.

Kirjoitelkaa kesää ja matkailua odotellen nuorimuori :)

Kommentit (9)

Vierailija

Tiesitkö että laittoman matkan järjestäminen on rikos. Ennen valmismatkan ostamista kannattaa aina tarkistaa, että matkatoimisto löytyy Kuluttajaviraston ylläpitämästä matkatoimistorekisteristä. Matkatoimistorekisteristä voi myös tarkistaa, millä tavalla matkatoimisto on ilmoittanut turvaavansa matkustajien maksamat rahat. Jos matkanjärjestäjä ei löydy rekisteristä niin kyseessä on laiton matkanjärjestäjä. Esim. Virolaisen matkanjärjestäjän joka markkinoi matkojaan Suomessa suomalaisille kuluttajille täytyy olla rekistöröitynyt Suomessa matlkanjärjestäjäksi ( + takuuraha).Tässä tapauksessa Baltic Sunrise on Virolainen yhtiö.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/matkustaminen/
Valmismatkalaki http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1994/19941079

Vierailija

Ei kyllä löydy Virostakaan Baltic Sunrise nimistä matkatoimistoa / matkanjärjestäjää! Mitähän näiden "Nuori Muori" matkojen takana on? Valvovat viranomaiset varmaan kinnostuvat matkoista.

Vierailija

Hei

Matkat eivät ole valmismatkoja, olen niistä ilmoittanut. Kirjoitin jo ystävän - palstalle asiat ja käy anonyymi lukemassa sieltä. Voin lähettää yritys esittelyn Sinulle ym..Suomalainen henkilö on takana.

Vierailija

Tiedän ketä olet, ellet uskalla tulla muuten kuin anonyyminä tänne, pysy pois ! Olen ilmoittanut asiattomaksi viestiksi !

Vierailija

Hei.
Tämä palsta on minulle uusi, ajattelin kokeilla.
Olen lähdössä torstaina Eestiin viikoksi omalla autolla. (vaikka ikäni on jo 62 ). Miksi vastaat, lopeta jo, jäin ihmettelemään, koska ajattelin kysellä nuorimuorilta lisää infoa tai jos hän tietää henkilön keneltä kysellä esim. minne kannattaa mennä ?

Vierailija

Mutkan kautta satuin puolivahingossa tälle palstalle. Mielenkiintoista vääntöä ja mättöä :)
Itse olen jo vuosia asunut täällä Latviassa ja usein auttelen satunnaisia matkailijoita
erilaisissa järjestelyissä ja hankin taustoja valmiiksi. Enemmän tavallisesta elämästä
täällä voi lukea blogista http://latviareal.blogspot.com.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat