Hei kaikki anonyymit

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olisi helpompaa vastata teille anonyymeille jos teillä olisi nimimerkit. Ei se rekisteröityminen vaikeata ole.
Kevätterveisin
Kesänlapsi

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tätä samaa asiaa kyselin ja toivoin heti vuoden alussa, kun löysin nämä
palstat. Luehan sieltä Kesänlapsi erilaisia mielipiteitä tästä aiheesta.
Ystävyys-osiossa "Mitä mieltä olette..."

t. Grandmother

Vierailija
kesänlapsi

Olisi helpompaa vastata teille anonyymeille jos teillä olisi nimimerkit. Ei se rekisteröityminen vaikeata ole.
Kevätterveisin
Kesänlapsi

Voi rakkahin "kesänlapsi" paina siitä alhaalta sitä lainaa kohtaa saat silloin sen tekstin johon vastaa tuohon ylös näkösällä ja vastaaminen on todellakin helppoa ja vaivatonta:)
Ei tämä vastaaminen tämän vaikeampaa ole ja käy sukkelammin kuin rekisteröityminen.

Vierailija
kesänlapsi

^ Kyllä minä vastaustekniikan osaan, mutta kun teitä "Anonyymejä" on niin monta.

Ystävällisin terveisin
Kesänlapsi

Eihän sillä mitään väliä vaikka olisi kuinka monta sillä sinähän vastaat juuri sille henkilölle kenen tekstin lainaat:)) Ymmärrätkö?
Montahan niitä nimimerkkejäkin on etkä sinä heitä tunne etkä saa henkilöllisyyttä selville nimimerkin perusteella.
Siis aivan sama kirjautuuko vaiko kirjoittaako anonyyminä joka kuitenkin on sukkelampi tapa kirjoitella tänne.

Vierailija

Hei, yksi anonyymeista!

Olen kyllä ihan samaa mieltä nimimerkki kesänlapsen kanssa, että olisi paljon mukavampaa kun kaikilla olisi nimimerkki, "anonyymit" kun tuntuvat jotenkin yhdeltä mössöltä. Anteeksi nyt vaan :)!

En ymmärrä miten olisi sukkelampaa kirjoittaa anonyymina kuin nimimerikllä. Käsittämätöntä muutenkin tämä kiireiseksi tehty elämä. Ei tuossa sisäänkirjautumisessa kauaa mene.

T: elämästä ja kiireettömyydestä nauttiva annesi :)

Vierailija

Kaikkea pakkoa vastustavana ihmisenä ajattelin kyllä edelleen kirjoittaa kirjautumattomana, kunnes moderaattori sen kieltää.
Kevätterveisin:
Anemone Anonyymi

Vierailija
annesi

Hei, yksi anonyymeista!

Olen kyllä ihan samaa mieltä nimimerkki kesänlapsen kanssa, että olisi paljon mukavampaa kun kaikilla olisi nimimerkki, "anonyymit" kun tuntuvat jotenkin yhdeltä mössöltä. Anteeksi nyt vaan :)!

En ymmärrä miten olisi sukkelampaa kirjoittaa anonyymina kuin nimimerikllä. Käsittämätöntä muutenkin tämä kiireiseksi tehty elämä. Ei tuossa sisäänkirjautumisessa kauaa mene.

T: elämästä ja kiireettömyydestä nauttiva annesi :)

Kirjaudu sinä vain ei sitä kukaan estä mutta aivan turhaa yrittää saada kaikkia tanssimaan oman pillinsä mukaan.
Aina jokapaikassa on niitä "johtajia" ja "päällepäsmäreitä" jotka niin mielellään pyrkisivät olemaan kukkona tunkiolla eli sanelemaan omia sääntöjään.
Annetaan jokaisen toimia niinkuin parhaaksi näkee tässäkin kirjautumisasiassa eikä?

Vierailija

Tuosta nimimerkin käytöstä,,,,,,, jos ylläpito hyväksyy anonyymit, niin silloinhan ei ole kenelläkään mitään siihen sanomista, se on ihan laillista. On jokaisen oma asia, kirjoittaako nimmimerkillä vai ilman
Jos tulee nimimerkki pakko, voi viestit sivuilla vähentyä roimasti.
Kyllä täällä ei ole ollut montaa niinsanottuja "toisia mollaavia viestejä" täällä kirjoitellaan hyvin siistiä tekstiä, ja jos joskus onkin, ylläpitäjä poistaa ne välittömästi
Luulisin, jotta monista nikin omistajistakin kirjoittaa anonyyminä, jos aihe heille on vähänkin arka, turhaa sitä kiistämään
Joten annetaan jokaisen kirjoittaa miten kukakin haluaa, anonyyminä tai ilman , niin kauan kuin ylläpito meille tämän ilon täällä sallii
Eikö se ole pääasia, jotta tänne saa vapaasti kirjoittaa omia mietteitään, kenenkään siihen puuttumatta.
* Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan *

"Olen usein katunut puheitani, mutta en koskaan vaikenemistani"
Publilius Syrus-

Vierailija

"...voi myös esittää loukkaavia ja pahastuttavia mielipiteitä..."
Mutta eikö se juuri ole loukkaavaa, kun joku keskustelija asettuu toisten yläpuolelle ojentamalla muita (esim. nimimerkin käytöstä). Olkaamme täällä tasaveroisina keskustelijoina mielipiteinemme, nimimerkillä tai ilman.
Emmehän ole nyt koulunpenkillä. (Joka pääsee moderaattoriksi, voi sitten muuttaa sääntöjä.)

Hyvää kevättä, kaikille tasapuolisesti!
Terv. Anemone A.

Vierailija

Hyvää ja aurinkoista huomenta kaikille!

Jopas tämä nimimerkki asia onkin kuuma peruna :)! Hyvät Anonyymit, kirjoittakaa vaan ihan vapaasti anonyymeina, ei se toki minua haittaa, kunhan kerroin oman henkiläkohtaisen mielipiteeni :) aiheeseen liittyen.

Minusta tuntuu vain kummalliselta kun tämä on käsittääkseni aikuisten ja jo ikäihmistenkin foorumi, että mikä voi olla niin pelottaavaa tuossa nimimerkin käytössä :)?

Olen keskustellut muutamassa nettiyhteisössä jo vuosien ajan, jossa rekisteröityminen vaaditaan, eikä siellä kenenkään henkilöllisyys ole tullut millään tavalla julki. Siksi tässä hieman ihmettelen, ei muuta :).

Jos pelkää sitä, että sähköposti osoitteen perusteella voidaan tunnistaa, tosin sehän ei edes näy missään, niin ainahan voi perustaa sellaisen postiosoitteen, jossa oma nimi ei näy, vaan on sellainen "anonyymi" osoite.

Mutta ei tämä tosiaankaan ole elämän ja kuoleman kysymys, tämä anonyymina/nimimerkillä kirjoittaminen :)!

Ihanaa päivän jatkoa kaikille!

Ihan vasta tähän yhteisöön mukaan tullut
annesi

Vierailija

Hei!

Hups heijaa, olin kyllä mielestäni kirjautunut, mutta kun välillä kävin muualla, niin nytpä oma kirjoitukseni tulikin anonyymina :D!

Siis tuo edellinen on minun nimimerkillä kirjoittamani!

T:annesi

Vierailija

Hei taas!

Johan täällä hassuja nyt sattuu...minulle :)! Viesti ilman mitään kirjoitusta! Joten muokkaus toiminnolla nyt sitten tätä paikkailen :)!

No harjoittelen...näköjään...uuden minulle vielä tuntemattoman järjestelmän toimimista :D!

annesi

Vierailija

Mutta ei tämä tosiaankaan ole elämän ja kuoleman kysymys, tämä anonyymina/nimimerkillä kirjoittaminen :)!

Ihanaa päivän jatkoa kaikille!

Ihan vasta tähän yhteisöön mukaan tullut
annesi[/quote]

Ei se ole sitä minullekaan, kirjoitelkaa ihan miten haluatte,
sehän oli vain oma ajatukseni asiasta. En toki halua ketään määräillä.
Koetan vähän aikaa muistaa, että vaikeneminen on kultaa :)

Olihan Sinulla Annesi äsken kuitenkin nimi (nimimerkki) kirjoituksessasi,
samoin kuin nyt minullakin.
Don´t worry, be happy :)

Grandmother

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat