mihin keskustelut ovat kadonneet

Vierailija

MIHIN IHMEESEEN ON HÄVINNYT 30 KIRJOITTAJAN AJATUKSET YSTÄVYYS OSIOSTA, JA AIHEESTA
"LÄHDETÄÄN RISTEILYLLE" . KONEEN MUKAAN NIITÄ PITÄISI OLLA 92 NYT NÄKYY VAIN 62. HEI HALOO, KOITTAKAAHAN SAADA
KAIKKI KESKUSTELUT NÄKYVIIN,

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

No just äsken huomasin saman ja kirjoitin uuden aiheen giljotiini! On vallan veikeitä sivuja. Tekeekö joku jäynää vai onko nää viruksia???

Vierailija

Hohhoijaa! Pitäisikö löytää jokin vastaava keskustelufoorumi, kun täällä ei näytä homma toimivan. Keskusteluja on hävinnyt erittäin paljon. Olen hakenut monesta osiosta kirjoituksia , jotka kiinnosti minua, niiiiiiiin ei olekaan enää kuin muutaman henkilön kirjoituksia. Itsekkin epäilin oman koneen häiriötä, mutta ei sentään. Onko oikein pitää tällaisia sivuja pystyssä, kun ei homma toimi?

Vierailija

Minä kirjoitin klo 16.52 Mukavien asioiden kalenteriin ja kaikki näytti olevan kunnossa. Mutta kun lähetin viestin, niin vastaanottaja kirjasi vain kellonajan 16.52. Mitään ei tullut näkyviin. Samalla huomasin että oli kadonnut runsaasti aikaisemmin kirjoitettuja viestejä.

t.metsänpoika

Vierailija

Osastossa "Sana on vapaa" oli yhdestä aiheesta hävinnyt puolet, mutta minä luulin että sensuuri oli iskenyt.

kissanminttu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Täälläkin pitäisi olla 8 viestiä, vaan ei näy kluin neljä. Rekistöityminenkö on nyt jutun juoni? No joo, nimimerkillä näkyypi viestit. Missään vaan en ole nähnyt kirjoitusta, jossa vaadittaisiin rekisteröitymistä?

Vierailija

Minäkin päättelin, että nyt ei sitten enää hyväksytä rekisteröitymättömien mielipiteitä. - No, säästyypä aikani tästä lähin muuhun.

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä kirjoitin eilen Mukavien asioiden kalenteriin kirjautumattomana ja kaikki näytti
olevan kunnossa, mutta kun lähetin viestin niin mitään muuta ei tullut näkyviin kuin
kellonaika 16.52.
Samalla huomasin että oli kadonnut suuri joukko aikaisemmin kirjoitettuja viestejä.
Kadonneet ovat juuri anonyymien(kö) viestejä?
En ole onnistunut enää lähettämään anonyymi-viestejä ollenkaan. Missä ne ovat???

Vierailija

Kokeilen anonyyminä onnistuuko tänne kirjoittaminen.
Kovin harmillista, kun hyvät keskusteluketjut on hävitetty.
Näinkö se anonyymien hävitys onnistui.

Vierailija

Huomenta ! Kukka, olen kanssasi sama mieltä tuosta, pitää katsella sellainen keskustelufoorumi, missä viestit säilyis niitä poistamatta
Tosi kurjaa, kun kirjoitukset hävii ihan noin vai taivaan tuuliin
Olishan tässä aina aikaa kirjotella, vaan jos tietäis jonkun mukavan paikan, missä kirjoittelis..pikku vinkkejä??
En ole kaikkia sivuja katsonut, lie hävinnyt ne matka jututkin, todella harmi

Vierailija

Tämä on vain kokeilu, että voiko tänne kirjoittaa
sisään kirjautumatta....

Mukavaa keskiviikkoa kaikille !

Vierailija

Liekkö suutahtaneet tuosta iänikuisesta väittelystä "nimimerkki-anonyymi" joka sinänsä on tyhjänpäiväistä jorinaa kun muuta kirjoitettavaa ei näytä löytyvän niin pitää edes jotain näpytellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat