Laihdutusvinkit haussa

Vierailija

Hyvät laihdutusvinkit haussa. KErtokaa jos tiedätte oikein hyviä vinkkejä, sillä ne on tarpeen. Pitiäisi saada 10 kiloa pois juhannukseen mennässä. Lähtöpaino on kylläkin korkea.
Hyvää listaa jo löysin, mutta lisää kaivataan.

Pitääkö muuten paikkaansa, että liikkumalla (esim- kävely) painoa ei pois saa vaan pitää muuttaa ruokatapoja rajusti.

Tuolla ainakin vähän niin meinataan kanssa.

Niin ne vinkit:
http://www.dieetti.org/laihdutusvinkkeja/

Sivut

Kommentit (254)

Vierailija

Ihan vaan kerron elävästä elämästä!
Minulla on kaksi erittäin hyvää tuttua/ystävää.
Molemmilla oli vuosia ylipainoa ja rimpuilua niiden poissaannista.
Molemmilla oli kokeiltuna kaikki mahdolliset tarjolla olleet laihdutuskeinot.

Nyt molemmat rimpuilee sen vuoksi, kun painoa on niin vähän ja kunto romahtanut.
Kilot vaan ei tahdo tulla takaisin ei millään.

Molemmat sairastui syöpään ja niin ne kilot karisi mennen tullen.
Oli hyvä mistä lähteä, kun sairaus oli niinkin raju.

Kauhulla ajattelevat nyt aikaa joilloin piti laihduttaa.

Vierailija

Katsohan aikaisempaa keskustelua samasta aiheesta.
Mielestäni tärkeintä on ruokavalion pysyvä muutos,
ja nuo ohjeet, joita oli antamassasi linkissä kuulostavat
ihan hyviltä.

Minusta sinulla on kuitenkin liian suuri tavoite noin lyhyellä
aikavälillä, jos jollain ihmekonstilla siihen pääset, se ei ole
terveellistä ja muutos tuskin jää pysyväksi.

Maltti on valttia!

Vierailija

Lainaus:

Erinomainen ja tehokas laihdutusvinkki: Syö vähemmän ja kuluta enemmän! Siinä se.

Pitäisi (olisi hyvä) saada n. 10 kg pudotettua painoa. Vielä verenpaine ja sokeri normaali ja kolestroli vain vähän koholla mutta ylipaino lisää riskiä sairastua kuten tupakointi, joka ei onneksi ole kuulunut harrasteisiini.
Edellä joku "valopää" on tuonut esiin suuren viisauden, jota me enemmän tai vähemmän ylipainoiset emme vielä tiedä. Mielestäni ruuan laadullakin on aika merkitys eli mitä laittaa suuhunsa. Erilaiset dieetit ovat yksipuolisia usein mutta mahdollisesti tehokkaita. Kumpa tietäisi oikean tavan syödä ?
T. laihdutusta miettivä

Vierailija

Jo on murheet. Jokainen laihduttaja tietää ohjeet mutta haluaisi vaan oikotien onneen. Syö säännöllisesti, välipalat pois ja lihottavat juomat, oluet,viinit,viinakset.

Vierailija

Oletko onnellisempi juhannuksena kun olet saanut miinustettua 10 kg, en usko. Ainakaan minun juhannusonneani ei heilauta suuntaan tai toiseen painamani kilot. Laihduttamisen onnistumiseen tarvitaa papempi porkkana kun juhannus tai kesän rantakunto. Hyvä ohjelma aiheesta Studio55 eilen.3.4., voi katsoa jälkikäteen katsomo.fi.

Vierailija

Lainaus:

Oletko onnellisempi juhannuksena kun olet saanut miinustettua 10 kg, en usko. Ainakaan minun juhannusonneani ei heilauta suuntaan tai toiseen painamani kilot. Laihduttamisen onnistumiseen tarvitaa papempi porkkana kun juhannus tai kesän rantakunto. Hyvä ohjelma aiheesta Studio55 eilen.3.4., voi katsoa jälkikäteen katsomo.fi.

korjaus siis eilen 4.4.

Vierailija

Lainaus:
anonyymi 05.04.11 13:05
Mielestäni ruuan laadullakin on aika merkitys eli mitä laittaa suuhunsa. Erilaiset dieetit ovat yksipuolisia usein mutta mahdollisesti tehokkaita. Kumpa tietäisi oikean tavan syödä ?
T. laihdutusta miettivä

Monipuolisesti voi syödä ja silti laihtua siirtymällä vähähiilihydraattiseen
ruokavalioon. Siitä on näissä keskusteluissa paljon puhuttu. Se ei tietenkään
heille sovi, joilla ei ole tahdonvoimaa tai motivaatiota tarpeeksi.
Pelkällä liikunnalla ei varmaan 10 kg lähde, jos ei ole halua muuttaa ruokailu-
tottumuksia. Oikotietä onneen ei ole laihduttamisessakaan :)

Vierailija

Se on ihan sama mitä syö, siinä ei vähähiilihydraattiset ruuat paljon auta, jos ahmii ruokaa enemmän kuin kuluttaa.

Vierailija

Lainaus:

Se on ihan sama mitä syö, siinä ei vähähiilihydraattiset ruuat paljon auta, jos ahmii ruokaa enemmän kuin kuluttaa.

Vähähiilihydraattinesella ruokavaliolla (elämäntavalla) pystyt helposti saamaan tuon 10 kg pois - vaikket liikkuisikaan. Ja tämä on se ainoa oikea tapa, jota pystyt halutessasi noudattamaan elämäsi loppuun asti.

Eli katsot, että vuorokautinen hilihydrattimäärä jää noin 70 g tai alle. Eli vähennät leivän/viljojen syöntiä, sekä pastan, perunan, riisin ja vastavien syöntiä (joissa näitä hiilareita on). Korvaat nämä hiilarit rasvalla (= eläinperäistä) ja proteinilla ja vihanneksilla. Syöt aina niin paljon, että nälkä lähtee. Lisätietoja voit katsella Karppauksen keskustelupalstalta http://188.117.37.106/forum/index.php

Vierailija

Olen pjv57
kanssa samaa mieltä ja kokemuksesta voin kertoa, että varmasti laihtuu.
Elämänlaatuni parani vähähiilihydraattista ruokavaliota noudattamalla.
Monen olen kuullut tuskailevan ettei hommasta tule mitään
ellei saa leipää ja pullaa syödä, itse otin positiivisen asenteen ja
mietin mitä kaikkea hyvää ruokaa voin syödä .

Onnelliseksi tulee yksi yhdellä ja toinen toisella tavalla.
Terv. painoindeksi 22.2

Vierailija

Olen itse hieman skeptinen noiden hiilihydraattien ja karppausten suhteen. Pidän itse karppausta hieman kyseenalaisena, ainakin niitä kovimpia muotoja kuten atkinsin dieettiä. Karppasin itse muutaman viikon ajan ja en tiedä teinkö jotain väärin mutta oloni oli viikon jälkeen hyvin hutera ja huimasikin. Aloitin sitten syömään moniviljasämpylöitä ja muita "hyviä" leipiä ja sekä tummaa makaronia, ja oloni palasi jälleen normaaliksi. Infoa hyvistä laihdustusvinkeistä esim täältä http://www.laihdutus.ws/parhaat-laihdutusvinkit/, ja ennenkaikkea tulee muistaa että kuluttaa enemmän kuin syö. Mitään selvää oikotietä laihdutukseen ei ole, vaikka täytyykin myöntää että itse kokeilemani lentoemäntädieetti poistia painoa lähes 8 kiloa alle kuukaudessa. Mutta suurin osa tästä lieni vettä ja nestettä joka palasi myöhemmin kehoon. Avaintekijä pysyvään laihdutukseen onkin rankahko, vähintään tunnin kestävä rasvanpolttotreeni sekä kasvispitoinen kevyt ruoka. Lisäksi omia ruokailutottumuksia tulisi muuttaa pysyvästi, ettei minun lailla päädy jojo-laihduttamaan kun oma itsekuri pettää.

Vierailija

Itse en onneksi tarvitse laihdutusreseptiä ainakaan välittömästi, mutta veljeni on pudottanut painoaan huomattavasti siten, että hän syö pelkästään ruoka-aikoina, siis aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala. Hän on kaikkiruokainen, ottaa yhden lautasellisen ruokaa ja leipäpalan eikä koskaan ota lisää. Vatsalaukku pienenee pikkuhiljaa eikä edes tarvitse enempää. Muina aikoina hän ei syö mitään, juotavaksi vettä tai kahvia kupillinen ja vettä. Tässä toimiva resepti, eikä tarvitse isommalti mittailla syömisiään. Kaikkea kohtuudella!

Vierailija

10 kiloa juhannukseen mennessä on realistinen tavoite.
Liikunnalla pelkästään painoa hankala saada pois, mutta hyvä lisä se on.
Tärkein asia on aterioiden säännöllisyys, toinen niiden vähärasvaisuus- ja sokerisuus, kolmas paljon kasviksia, kuituja ym.
Se on elämäntapamuutos, ei kuuri!
Tsemppiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat