Kyllä se on uskottava

Vierailija

Kyllä se on kerta kaikkiaan uskottava että KEPU pettää aina äänestäjänsä.
Mitä muutakaan voi ajatella tästä viimeaikojen sekoilusta tai oikammin taktikoinnista.

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

Kateutta se vaan on Kepua kohtaan !!!

Ei kannata kadehtia pääministerin muistamattomuutta minä ainakin haluan muistta mitä olen puhunut ja mitä olen tehnyt:)

Vierailija

Lainaus:

Kyllä on maailma mallillaan, jos Kepua moittii ja sitä pidetään kateutena.
Miksi ylipäätään äänesstää kepua, kenen asioita se ajaa?
No ehkä omia etujaan.
Eipä kokoomuksen Tiurakaan hyviä tyylipisteitä saa.
Olen vuosia toiminut vaikeasti muistamattomien sairaiden parissa ja on ihan hirveää, kun kepun väessä on niin muistamattomia!!!!!!!!
Olisi ihan mukava nähdä milloin dementiaosastot täyttyy politikoilla?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kyllä on maailma mallillaan, jos Kepua moittii ja sitä pidetään kateutena.
Miksi ylipäätään äänesstää kepua, kenen asioita se ajaa?
No ehkä omia etujaan.
Eipä kokoomuksen Tiurakaan hyviä tyylipisteitä saa.
Olen vuosia toiminut vaikeasti muistamattomien sairaiden parissa ja on ihan hirveää, kun kepun väessä on niin muistamattomia!!!!!!!!
Olisi ihan mukava nähdä milloin dementiaosastot täyttyy politikoilla?

Sanos muuta ei kyllä yhtään kadehdittavalta tunnu.
On se sääli kun nuoret miehetkin ovat niinkin pahasti jo dementoituneita mitä muistin menetyksistä voi päätellä.

Vierailija

Onhan se hyvä ,että on edes KEPU muuten laaja maaseutu olisi unohdettu näkymättömiin.
Aina kepu pettää on sanottu,mutta miten se näkyy.En ole sitä mitenkään noin kongreettisesti huomannut.Onko se esimerkiksi sitä kun pääkaupunkiseudulla on aina näin keväällä, niin siivotonta ympäristössä,eikä kukaan ole ulkosiivouksia tekemässä.Kaikilla on vain kiire jonnekin.Kertokaa mitä se pettäminen on.Jatketaan keskustelua ja laajennetaan niitä syytöksiä,niin että jos vikaa olisi muuallakin, kun KEPUSSA.
Hyvää vointia kaikille kevätmielisille ja avarakatseisille suomalaisille.

Anonyymi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat