montako numeroa puhelimen muistissa?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei
Mitä te pidätte yksinäisyyden mittana. Minusta silloin on yksinäinen jos kännykän muistissa on vain lasten numerot.Ihminenhän voi tuntea itsensä yksinäiseksi vaikka olisi porukkaa ympärillä paljonkin. Jos ei suutansa saa auki kohdatessaan ihmisiä uimahalleilla tai teattereissa niin on todella yksin .

Kommentit (7)

Vierailija
Sinelmä

Hei
Mitä te pidätte yksinäisyyden mittana. Minusta silloin on yksinäinen jos kännykän muistissa on vain lasten numerot.Ihminenhän voi tuntea itsensä yksinäiseksi vaikka olisi porukkaa ympärillä paljonkin. Jos ei suutansa saa auki kohdatessaan ihmisiä uimahalleilla tai teattereissa niin on todella yksin .

Melko kummallinen yksinäisyyden määritelmä! Kyllä minun kännyssä on numeroita kymmenittäin muistissa, mutta siltikin tunnen useinkin yksinäisyyttä. Numerot ovat nimittäin suurimmaksi osaksi virastojen ja lääkärin vastaanottojen numeroita. Niin ja onhan siellä paljonkin sukulaisten numeroita, mutta ei niitä ole käytetty vuosiin. Että tällainen tapaus tällä kertaa!

Vierailija

Miksi me odotamme toisten soittavan? Paljon parempi jos soittaisimme itse ja kyselisimme kuulumisia.
Monet keskustelevat lehtimyyjienkin kanssa kohteliaasti niin miksi ei omien sukulaisten kanssa?

Vierailija

Todellisuudessa et ole yksinäinen jos sinulla on numeroita toisinsanoen sinullahan on turvaverkosto

Vierailija
Sinelmä

Miksi me odotamme toisten soittavan? Paljon parempi jos soittaisimme itse ja kyselisimme kuulumisia.
Monet keskustelevat lehtimyyjienkin kanssa kohteliaasti niin miksi ei omien sukulaisten kanssa?

Näin on jos vain odotat että toiset soittavat, niin kyllä puhelin pysyy hiljaa. Olen kyllä useinkin tuumannut, että miksi toiset ei koe koskaan ysinäisyyttä, kun minun pitäisi aina ottaa yhteyttä.

Olen tehnyt saman havainnon sähköpostin kanssa, jos itse kirjoitan jollekin, kyllä hän sen kerran vastaa, mutta siihen se sitten jääkin, oma-aloiteisesti ei voi kirjoittaa. Olen sitten jättänyt pikku hiljaa pois tämän toisten "häiritsemisen" niin saavat olla rauhassa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat