Yksinäisten tapaaminen on nyt TOTTA

Vierailija

Nyt kaikki yksinäiset, jotka eivät enää koskaan, ikinä ja milloinkaan halua tuntea olevansa yksin tässä maailmassa, ilmoittautumaan. Lauantaina 5.6 tapaamme Itä-Karjalan Kansanopistolla mukavan tekemisen merkeissä ja Suomen kauneimmassa paikassa.
Junayhteydet ovat hyvät ja tarjoilu monipuolista nyyttikestien merkeissä!
Sinne vain täytyy jokaisen itse ilmoittautua, hinnat ovat edulliset. Lisää tietoa MATKAT/itäsuomalaiset osiossa.
Puh. ilmoittautumiseen tämän viikon aikana, perjantai viim. ilmoittautumispäivä. 015-57211.
Jos nyt ette tule mukaan, kadutte sitä lopun elämäänne, niin hauskaa meillä siellä on.

Kommentit (13)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Eerica,
Itä-Karjalan kansanopisto sijaitsee Punkaharjun kauniissa kansallismaisemassa. Tervetuloa! Porukalla sitä matkaa on suunniteltu koko viikko!
Tervetuloa toivottelee Aluisa

Vierailija

Hyvä idea saattaa kärsiä samaan päivään ajoittuvista ylioppilasjuhlista. Isovanhemmat tuskin hennovat jättää lastenlasten juhlapäivää väliin. Itse kuulun tähän jälkimmäiseen ryhmään.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei hyvä anonyymi,
Toivottavasti yhteiset tapaamiset eivät pääty tähän yhteen kertaan, vaan jatkuvat jossain muodossa vastakin. Tervetuloa mukaan, jos asia kiinnostaa. Hyvää lakkiaispäivää toivottelee Aluisa

Vierailija

Kiitettävää, kun aktiiviset ihmiset ovat ryhtyneet sanoista tekoihin. Itse en tällä kertaa pääse, mutta ehkä jonain tulevana vuonna. Kivaa reissua teille!

Vierailija

Ihan hyvä, että joku on alkanut järjestellä asiaa, MUTTA kun silloin on lakkiaispäivä. niin mummujen on tietenkin oltava paikalla. Muuten, kuka tai ketkä tätä hommaa hoitavat, olisi ihan kiva tietää muutakin, kuin joku nimimerkki.
Kun luin tuota asiaa ET.Stä, tuli mieleeni monta ajatusta. Olen jo vuosia ollut matkavastaavana ja miettinyt, miksi joku tuntee itsensä niin yksinäiseksi matkoilla, yleensä ainakin meidän ryhmissä on ollut sekä aviopareja että "yksineläjiä" ja hauskaa ja antoisaa on ollut. Ja matkoja on ihan helppo järjestää, esim. Viroon on helppoa ja halpaa tehdä vaikka minkälaisia matkoja eri teemoilla ja vaikkapa vain ihan yksinäisillekin. On tosi harmi, että tuo tapaaminen sattuu juuri tälle päivälle, olisin varmaan muuten lähtenyt mukaan. Mutta palaillaan asiaan, kunhan tämä alku on saatu aikaan.
Ritva Ellilä, puh 040-5372973, sähköposti: ritva.ellila@pp.inet.fi

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei,
Kiitos mielenkiinnosta tapaamistamme kohtaan. Mikään aika ei valitettavasti satu kaikille oikeaan aikaan, mutta eiväthän matkat lopu tähän, kunhan nyt pääsemme alkuun. Yhdessä olemme retkeämme suunnitelleet.
Terveisin Aluisa

Vierailija

ET-lehti osui käsiini vasta eilen. Olin tosi iloinen kun huomasin tämän yksinäisten (yksielävien) ihmisten joukkotapaamisen. Kiva kun joku alkoi järjestellä asiaa. Valitettavasti minulle ei myöskään sovi tuo 5.6. aika. Seuraavana viikonloppuna kyllä olisi käynyt, eli 12.5. Olen ehdottomasti mukana tapaamisissa. Ottakaa uusiksi! Kevätterveisin Aino.

Vierailija

Heippa!

Kiinnostaisiko risteily Tallinnaan? Baltic Princess lähtee tiistaina 25.5. klo 18.30 Helsingistä Länsisatamasta, paluu 26.5. klo 16.30. Kyseessä Studio55-risteily meille varttuneemmille, joten laivan ohjelmatarjonta on sen mukainen. Lisää tietoa ristelystä voit käydä tsekkaamassa mtv:n Studuo55-ohjelman sivulta. Näemmekö satamassa?

Aurinkoisin risteilyterveisin

Minttu-Marie

Vierailija

Ei täällä niitä todella yksinäisiä välttämättä montaakaan tuijottele ruutuun!
Tein tuon tutkimuksen vain siltä pohjalta kun alkoi tippumaan vauhdilla noita viestejä. Etten nyt pääse, mutta sitten jos joskus olen seuraa vailla niin .....jne. jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat