Sivut

Kommentit (150)

angervo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mitäkö tehdään? Minä omaksi ilokseni sinne menin, saan nähdä ystävieni laittamia kuvia.
Sitä facebookia verhoaa jonkinlainen usko, että se on hämärä homma.
Olen ollut kyllä siellä niin vähän aikaa, että en ole päässyt itsekään perille oikein
mitä siellä touhutaan. Olen jo iäkäs ihminen 28 ja puoli vuotta vaille 100.
Mutta ei kait se mummoa haittaa. Kait kukaan ei ole uskaltanut vastata sillä kun sitä verhoaa
joku mystinen vaippa, nuorten touhuahan se on ilman muuta.
Hauskat vaput ja jatkot, toivottavasti ei pää ole pipi, kun luet tätä.

Vierailija

Minkäs ikäinen onkaan Aira samulin? Muistatko?

Ei kai Lenita Airistokaan ole mikään tytön tyllerö?

En kyllä tiedä, enkä ole ottanut selville, ovatko Facebookissa,
mutta ikä ei taatusti siellä ole este eikä hidaste!!!

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE

Vierailija

Heippa Kaikille!
Minäkin haluan ottaa osaa tähän mitä FB:ssa tehdään. Itse liityin sinne pelkästä uteliaisuudesta. Ja ajattelin samoin, että se on vaan nuorten hössötystä. Mutta ei, kyllä siellä on meitä kaikenikäisiä. Se on yksi tapa pitää yhteyttä tuttaviinsa ja kuulumisia. Miten kiva on katsella tuttavien kuvia ja itse voi ladata kuvia.
Minun tapauksessani se on oiva tapa pysyä yhteydessä tu ttaviinsa, kun asun ulkomailla. Jos jokin asia juolahtaa mieleen sinne voi naputella, eikä aikaakaan kun tulee monta vastausta.
Suosittelen!! Oikein Ihanaa Vappu päivän iltaa..

Vierailija

Minusta koko naamakirja on tyhmääkin tyhmempi juttu.
Mistään hinnasta minua ei sinne saisi.
Ystävieni kanssa pidän yhteyttä yksityisesti skypellä ja sähköpostitse en haali ystäviä joita sitten laiminlyön.
No onhan ihmisiä jotka istuvat aamusta iltaan näyttöpäätteellä eikä muuta elämää ole lainkaan, siinä sitä sitten lihotaan lihomistaan kun ei liikuta.

Vierailija

Lainaus:

Ystävieni kanssa pidän yhteyttä yksityisesti skypellä ja sähköpostitse en haali ystäviä joita sitten laiminlyön.
No onhan ihmisiä jotka istuvat aamusta iltaan näyttöpäätteellä eikä muuta elämää ole lainkaan, siinä sitä sitten lihotaan lihomistaan kun ei liikuta.

Olen kuullut että siellä juorutaan niistä ihmisistä ketkä eivät tuonne naamakirjaan ole haksahtaneet lisäksi siellä kuulema tölvitään toisiaan.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Olen kuullut että siellä juorutaan niistä ihmisistä ketkä eivät tuonne naamakirjaan ole haksahtaneet lisäksi siellä kuulema tölvitään toisiaan.

Minäkin sanon sanottavani naamakirjaan.
Jos ei halua olla sen kanssa missään tekemisissä, ei sitä silloin voi arvostella, eikä olla tietämässä mitä siellä keskustellaan. Minäkin pidän yhteyttä ystäviini skypellä ja sähköpostilla. Ne ovat kuitenkin erilaisia yhteyksiä.
Facebook on yhdenlaista verkostoutumista ja kiva katsella ystävistään lomilla tai muuten vaan otettuja kuvia.
Enpä tosiaan ole kuullutkaan että, siellä "tölvitään" toisiaan. Minä olen kyllä saanut vastaani vaan hyvin positiivista
kokemusta. Mitä lihomiseen tulee, sitä voi lihoa ilman FB.tä Siinäkin voin vaan puhua omasta puolestani. Olen oikein liikuntakärpäsen purema, Viisi kertaa viikossa kuntosalille ja kerran vielä 15 km. lenkki. Eipä ole ylipainoa. Vielä ehdin tekemään kotityöt ja seurustelemaan ystävien kanssa Facebookissa. Jää vielä aikaa lukemiseenkin ym.
Suosittelen kovasti kaikille!

Vierailija

Sie liikut , mutta entä ne jotka istuvat aamusta iltaan facebookissa ja valittavat lonkka ym kipujaan , ei ihme sanon minä.
Sen verta kyllä tiedän että siellä ruoditaan sinne kuulumattomien henkilöiden asioita ja tölvitään niitä ketkä siellä on.
Heh heh eilis-iltana taisi kaikki arkaluontoisetkin asiat näkyä kaikilla... mitäköhän soppaa siitäkin syntyy kun juorutaan kolmannesta osapuolesta arkaluontoisia asioita... ja edessä ollaan niin ystävää ja kaveria niin kaveria että...

Vierailija

Facebookissa toimii yleiset käyttäytymissäännöt, ei morkata toisia edessä eikä takana. Jokainenhan kertoo omia asioitaan, mitä haluaa muiden tietävän. Näillekin sivuille on alkanut ilmestyä monenlaista ärsyttäjää, kaipa heille tulee siitä hyvä mieli itselleen.

Vierailija

Hei!Ikä ei ole kuin numeroita,eikä se vaikuta facebookissa mitenkään.Itselläni siellä on ystäviä jotka tunnen myös henkilökohtaisesti,sekä ystävien ystäviä=) siellä jaan ottamiani luontokuvia,keskustelen ystävieni kanssa viestien välityksellä!Siellä voi seurata minkälaisia tapahtumia ystävät järjestävät jne:Se on sosiaalinen verkosto jossa on helppo olla yhteydessä myös ulkomailla asuviin sukulaisiin=)

angervo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
kevättä

Hei!Ikä ei ole kuin numeroita,eikä se vaikuta facebookissa mitenkään.Itselläni siellä on ystäviä jotka tunnen myös henkilökohtaisesti,sekä ystävien ystäviä=) siellä jaan ottamiani luontokuvia,keskustelen ystävieni kanssa viestien välityksellä!Siellä voi seurata minkälaisia tapahtumia ystävät järjestävät jne:Se on sosiaalinen verkosto jossa on helppo olla yhteydessä myös ulkomailla asuviin sukulaisiin=)

Niin minullakin on 4 kaveria, joiden kanssa olen yhteydessä, ne meidän keskustelumme pysyvät siinä meidän ringissa. voihan siitä lähettää taas omille ystävilleen,jos on lisää ka ottanut kaverikseen, niin heille ne kirjoitukset näkyvät.
Ja välttämättä ei kaikille niille kavereille, sen voi kohdistaa määrätylle henkilölle. En ole ET facessa
vaan siinä aikaisemmin olleessa.<<<<
jos lähetät ystäväviestin, et tavoita mitään seuraavalla kerralla mitä olet kertonut jo.
No eihän sitäkään tarvi käyttää.

Vierailija

En ole huomannut,että naamakirjassa tölvittäisiin toisia.Seuraan lastenlapsien sivustoja,sillä silmälla.jos mopo karkaa,niin puutun asiaan.Hyvin heillä ja kavereilla asiat ovat hallinnassa.Vanhimmat ovat 12 vuotiaita.Se ,että oppii asioimaan jo nuorena nettisivustoilla antaa oikeat eväät toimimaan siellä.Eikä kaikenlaiseen tölvimiseen opikkaan,kun pelisäännöt oppii nuorena.Facebook avaa laajat mahdollisuudet löytöretkille ja nuoret sen ovat oivaltaneet.Yritetään me vanhemmat perässä ja hyödynnetään tätä kapinetta mekin.
Hyvää kevättä ja liikunnan iloa kaikille näin äitienpäivän kynnyksellä!

Vierailija

[quote]
Sie liikut , mutta entä ne jotka istuvat aamusta iltaan facebookissa ja valittavat lonkka ym kipujaan , ei ihme sanon minä.
Sen verta kyllä tiedän että siellä ruoditaan sinne kuulumattomien henkilöiden asioita ja tölvitään niitä ketkä siellä on.
Heh heh eilis-iltana taisi kaikki arkaluontoisetkin asiat näkyä kaikilla... mitäköhän soppaa siitäkin syntyy kun juorutaan kolmannesta osapuolesta arkaluontoisia asioita... ja edessä ollaan niin ystävää ja kaveria niin kaveria että...[/quot
Hei kaikille.
Täällä on kyllä puolesta ja vastaan kommentteja, mikä on minusta hyvä, että syntyy keskustelua. Eihän meidän ihmisten tarvi riidellä, vaikka asiat riitelevät.
Tämä naamakirja kyllä minusta on oikein hyvä yhteyden pito tuttavapiirin kanssa. Siinä voi olla kaikki yhteisesti keskustelemassa ja voi ottaa myös kantaa.
Eikä tämä naamakirja lihoita, vaan se mitä sinne suuhun laittaa. Sekin on hyvä jos on kipeät nivelet, eikä kovasti voi liikkua, on ainakin joku tapa miten kuluttaa aikaansa ja pitää tuttaviinsa yhteyttä.
"Tölviminen" taas on asia mitä jokaisen, joka omaa vähänkin käytöstapoja, Ei kuulu mihkään julkaisuihin.
Se varmaan selviää sivuilla hyvin pian ja pudotetaan ystäväporukasta.
Oikein Ihanaa Äitienpäivää kaikille. Tavataan Facebookissa.

Vierailija

Naamakirja on ainakin toistaiseksi ollut ihan OK. Tölvimistä en ole pahemmmin havainnut. Joskus sinnekin, siis esim. kommentteihin tiensä löytävä mainostelu häiritsee...Kavereiksi olen hyväksynyt lähinnä muutenkin tuntemiani tai ainakin tapaamiani ihmisiä, paria poikkeusta lukuunottamatta. Ja ainahan harmillisen???kaverin voi deletoida ja muutenkin rajoittaa ns. omaa näkyvyyttään. Mukaan vaan. Sieltä pääsee myös pois.

Kuva lainattu netistä.

Vierailija

Kyllä se face-book on ihana asia. Minäkin löysin 45 vuoden takaisen ystävän. Hän on vielä ulkomaalainen. Nyt kirjoitellaan kuulumisia englanniksi. Siinä samalla kielitaito karttuu.

Vierailija
teodor

Naamakirja on ainakin toistaiseksi ollut ihan OK. Tölvimistä en ole pahemmmin havainnut. Joskus sinnekin, siis esim. kommentteihin tiensä löytävä mainostelu häiritsee...Kavereiksi olen hyväksynyt lähinnä muutenkin tuntemiani tai ainakin tapaamiani ihmisiä, paria poikkeusta lukuunottamatta. Ja ainahan harmillisen???kaverin voi deletoida ja muutenkin rajoittaa ns. omaa näkyvyyttään. Mukaan vaan. Sieltä pääsee myös pois.

Kuva lainattu netistä.

Facebook on minunkin mielestäni ihan ok.
Senhän voi itse määritellä mitä haluaa kenenkin
näkevän. Yksityisasiat kirjoitellaan yksityisviestillä.
Jos joku sellainen pyrkii kaveriksi, jota et halua,
ei kaveripyyntöön tarvitse suostua.

En tosin kovin ahkeraan siellä itse käy, mutta en
ole havainnut mitään asiattomuuksia.

t. Karpalo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat