Ponnahdusikkunat

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mitä mieltä olette? Avaatte netin ja esiin ponnahtaa ensimmäiseksi mainos.Minua se ärsyttää ja häiritsee.
Pakkosyöttöä tämäkin.Joku on joskus sanonut,että mainonta menee paremmin perille,jos se miellyttää tai ärsyttää.
Mutta esim. tämä Zinaxin,joka nyt tässä ponnahtelee,saisi painua hevon sinne yhteen paikkaan,
en viitsi edes lukea mihin vaivaan sitä otetaan,oletan,että se on lääke.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Olen Marjutin kanssa samaa mieltä. Pois,pois. Mainontaa on liikaa, ja mielestäni se osin häiritsevää sekä töykeästi toteutettua. Kuka antaa luvan toteutuksiin? Minä taidan poistua näiltä sivustoilta, koska mainos pomppaa joka välissä kun vaihtaa aihettakin????

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mainokset joko ärsyttää tai joskus niistä voi olla jopa hyötyä.
Pahimpia ovat ne mainokset, jotka tupsahtavat keskenkaiken kirjoituksesi päälle. Muuten yritän suhtautua niihin olankohautuksella koska luulen niiden tulleen jäädäkseen halusipa niitä tai ei.
Mainostajat lienevät nykyisin suurimpia rahoittajia niin lehdissä kuin kaupallisilla TV-kanavillakin. Olisiko niin, että ET-lehden hintakin olisi varmaan aivan toinen jos se kieltäytyisi mainoksista.

Vierailija

Voi ET minkä teit.Oletteko tosiaan myyneet tällä tavalla mainos-tilaa? Tämä häiritsee keskittymistä,tämä häiritsee kirjoittamista,tämä jatkuva pompahtelu häiritsee silmiä ja sitten vielä tämä suututtaa niin maan penteleesti.Eikö nyt vähemmän ärsyttävästi tätäkin saisi esile.Ja taatusti,en kuuna kullan valkeana käytä zinaxinia,enkä suosittele sitä muillekkaan!

Vierailija

Onhan tuo täsmämainosta,joka ei varmaankkan löydä kohdettaan meissä vanhemmissa ihmisissä.
Lehdistä on tulva,mikä yritetään tarjoilla kaikilla konsteilla lukijakunnalle.Kuinkahan moni lukee julkaisut kannesta kanteen.Kuka on todella kiinnostunut mainoksista?
Tulee tunne,että ledet ja kaikki julkaisut on tarkoitettu joillekin muille kuin lukijoille.
Niiden kanssa on vaan elettävä,vai onko?

Vierailija

Mainos tuolla takana ärsyttää ja häiritsee.
En yhtään pidä niistä.
Tietysti pitäisi ymmärtää, että rahahan siellä takana luuraa!!!!

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lukisin mielelläni sellaisen mainoksen joka parantaisi kaikki minun vaivani takuuvarmasti, eli heko, heko...
Satuitteko katsomaan tänään tulleen Akuutti-ohjelman jossa esiteltiin ihmeitä tekevä ranneke? "meidän lääkärimmr Risto" leikkasi saksilla rannekkeen kahtia ja mitä löytyikään sisältä, palanen silikonia, että silleen.

angervo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hyvä Marjutti, minä olen samaa mieltä kanssasi tästä Zinaxin mainoksesta.
Olen näkövammainen ja se todella ottaa silmiin. En ole edes uskaltanut purnata, jun mainosrahoilla
varmaan tätäkin pidetään pystyssä. Toivotaan parannusta, oikein säikähdin kun se hyppäsi esiin.
Arvelin, että olen mennyt hutilinkkiin. Mutta kyllä sieltä ET löytyi hetken kuluttua.
Toiovttavasti lukevat kirjoituksiaamme, tiedä sitäkään.

Vierailija

Kyllä minuakin nuo mainokset häiritsevät, ovat liian silmillekäypiä. Pitääkö mainostaa näin näkyvästi?

Vierailija

ET-lehti! Miksi tuo mainos.En tarkoita nimenomaan tuota kyseessä olevaa,vaan yleensä.Se häiritsee todella .Hyppää silmille heti kun avaat netin ja vilkkuu siellä joka painalluksen jälkeen.Ei ollenkaan hyvä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat