Helteet

Vierailija

Nyt kun saamme nauttia näistä kauniista hellepäivistä, niin tuo se mukanaan myös vähemmän nautittavia näkyjä..Miehiä jotka kulkevat kaupungillakin ilman paitaa, isot hikiset vatsat näkyvillä ja naiset pienissä topeissa hyllyvät allit ja vyötärömakkarat pursuillen.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Hyvä kun kerroit. Täytyykin tänään lähteä vähän "maisemia" katselemaan.
Pyöreät naiset ovat ilo vanhalle silmälle. Katsoa saa muttei koskea. Vai saako?

Vierailija

Mutta ne "rasvaiset" miehet ovat puistattavia, yäk. Lihaksikkaat nuoret ja aikuiset miehet ovat jumalan lahja meidän naisten (vanhempienkin) silmille, tosi on.

Vierailija

Niin, ei minunkaan silmääni hivele miesten "yläosaton" asu kesäkadulla, jos pallomaha pullistelee. Mutta kukin palloilkoon tyylillään, eikä minun tarvitsekaan kaikesta tykätä. - Itse olen naisihmisenä vieläkin sen verran turhamainen, että en käytä
hihatonta toppia nyt kun jo allit hyllyvät. Mahtavan rintavarustuksen takia käytän kesälläkin usein päälli-liiviä tai lyhythihaista kangaspuseroa nuolevan T-paitani päällä. - Mutta ehkä se on turhaa arkuutta; jos ei muotojaan ujostele, niin siitä vaan!

Vierailija

Minun mielestäni myös lihavilla ihmisillä on oikeus nauttia kesän lämmöstä ja vähentää vaatetustaan. Muutenhan hiki haisisi joka paikassa :)
Nykyaika on sellainen, että ihmiset ovat muuttuneet erittäin itsekkäiksi ja suvaitsemattomiksi. Kontrolloidaan toisia, ja elleivät muut ole samanlaisia kuin minä itse, aletaan arvostella ja moittia.

Itse olen lähes normaalipainoinen, mutta en katso oikeudekseni tuomita ylipainoisia.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja nautitaan kesästä kukin mahdollisuuksiemme mukaan!

Vierailija

Samat sanat.Mikä oikeus vain hoikilla ja hyvännäköisillä ihmisillä on vähentää ja keventää vaatetusta helteellä.Kyllä kaikilla siihen pitää olla yhtäläinen oikeus,olet sitten laiha tai lihava.

Vierailija

Olen sopivasti lihava ja varsin muodokaskin, osaan kuitenkin arvokkaasti kantaa ylimääräiset kiloni.
Olen sinut itseni kanssa.
Aion lauantaina pukeuta häihin hihattomaan pukuun ja suojata allejani hiukan huivilla.
Nautitaan auringosta ja D-vitamiinin saannista.

Vierailija

Lainaus:

Minun mielestäni myös lihavilla ihmisillä on oikeus nauttia kesän lämmöstä ja vähentää vaatetustaan. Muutenhan hiki haisisi joka paikassa :)
Nykyaika on sellainen, että ihmiset ovat muuttuneet erittäin itsekkäiksi ja suvaitsemattomiksi. Kontrolloidaan toisia, ja elleivät muut ole samanlaisia kuin minä itse, aletaan arvostella ja moittia.

Itse olen lähes normaalipainoinen, mutta en katso oikeudekseni tuomita ylipainoisia.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja nautitaan kesästä kukin mahdollisuuksiemme mukaan!

Olet oikeassa - tuomitsevuus näkyy jo siinä tavassa, jolla television kisoissa tuomaroidaan ja pudotetaan kilpailijoita. Oikea kiusaamisen oppitunti on ollut vaikkapa Idols-kisa (lupa pilkata ja nauraa esiintyjälle). Onko sitten ihme, jos sama tyyli jatkuu kouluissa ja työpaikoilla.
Ylipainoisuuteen vaikuttavat muutkin syyt kuin ahmiminen ja liikkumattomuus. Ovathan viisaat saaneet selville, että perinnöllisyyden lisäksi jotkut sairastetut tulehduksetkin saattavat olla osasyynä lihavuuteen. Puhumattakaan sitten välttämättömästä lääkityksestä, jota moniin sairauksiin on pakko käyttää. Mutta yhä vielä juuri lihavuudesta on monen mielestä lupa huomauttaa, enemmän tai vähemmän suorasanaisesti.
Itse olen onnekas, kun en ainakaan vielä kärsi ylipainosta, vaan painoindeksini ilmoittaa minun olevan normaalipainoinen. Nuorena olin hoikka - hiukan haikeana katselen nyt vaa`an lukemia. Mutta toisaalta lohdutuksen sana: tutkimusten mukaan lievästi ylipainoiset mummelit elävät pisimpään! (Eivät siis hoikat, eivät edes normaalipainoiset, eivät myöskään reippaasti ylipainoiset.)
Tallustellaan siis asussa kuin asussa, kesästä nauttien.
Terv. "Palloilija-Alli"

Vierailija

Pikku-Kalle oli isänsä kanssa saunassa ja ihmetteli tämän suurta mahaa.
"Mutta se on täynnä ruutia", kehaisi isä.
"Sit seon tosi vaarallista kun noin lyhyt toi sytytyslanka", sanoi Kalle.

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heh; hauska Pikku-Kalle juttu;)

Juu, ollaan ja mennään omana itsenämme! Ei se haittaa, jos allit ja mahat ja
rinnat vähän tursuaa. Käännetään katse pois, jos pahaa tekee.

Tuo on totta, että ihmisten sallitaan huomatella ylipainosta, se tekee tosi
kipeää sille ylipainoiselle.
Itse olin kans nuorena tosi hoikkeliini, nyt kai lähinnä normaalipainoinen.
Mutta minulla oli lähisukulainen (mies), joka oli todella ylipainoinen jo
lapsesta saakka. Aina yhdessä mentiin, ja moni luuli meitä pariskunnaksi,
mutta hyvin herkästi tuli moittivia katseita ja joku sanoi suoraan.

Muistan, miten hän monta kertaa nieleksi kyyneleitä ja heitti sitten
kaiken huumoriksi. Kun ajatellaan, että lihavat ovat leppoisia..mutta
kuitenkin minä olin ainut, jonka kanssa hän lähti vaateostoksille..
ja mentiin liikkeeseen, jossa tiesin, että myyjät ovat asiallisia ja
hienotunteisia.

Mutta mennään etiäpäin, kilojen kanssa tai ilman!

-tmaria-

Vierailija

Lainaus:

Mehevät "tytöt" on kauniita, mutta asiallisesti vaatetettuna.
toivoo nimim. lihavat on lepposia

Olen samaa mieltä. Lihava on lihava, mutta kaunis, kauniit vaatteet päällä. Bikinit ei sovi lihavalle.

Vierailija

Saan olla myös onnekas, että nuoresta lähtien olen harrastanut liikuntaa ja syönyt pieniä määriä kerrallaan ja suht terveellisesti. Silloin saan kesäisin vaihtaa pientä vaatetta päälleni eikä tarvitse hävetä vartaloaan. Hoikka on hoikka ja lihava on lihava. Itse aiheutettu lihavuus on mielestäni surkuteltavaa.

Vierailija

Lainaus:

Saan olla myös onnekas, että nuoresta lähtien olen harrastanut liikuntaa ja syönyt pieniä määriä kerrallaan ja suht terveellisesti. Silloin saan kesäisin vaihtaa pientä vaatetta päälleni eikä tarvitse hävetä vartaloaan. Hoikka on hoikka ja lihava on lihava. Itse aiheutettu lihavuus on mielestäni surkuteltavaa.

Valitettavasti surkuttelu menee harakoille!
Taannoi tuli ohjelma, jossa tutkittiin laihojen laihuutta!
Kyllä se vaan on niin, että laiha on laiha ja lihava on lihava geneettiseltä pohjalta.
Ruokailutottumuksilla toki voi vaikuttaa jonkin verran ylipainoonsa.
Ei pidä tietämättömän surkutella.

Vierailija

Kuljetaan vaan kesävaatteissa ja nautitaan tästä vuodenajasta. Ilman paitaa ei silti miesten tarvitsisi kulkea, onhan niitä hiattomia paitojakin olemassa, jos on kuuma päivä. Olenkin joskus miettinyt, tuleeko miehille jokin super rento olo ilman paitaa? Saa vihdoinkin luopua talven vaatekerrasta oikein kunnolla.. Mutta, kukin pukeutuu tyylillään, ja siistit, mukavat vaatteet on aina ilo läsnäolijoille.

Vierailija

Samaa mieltä Anonyymin kanssa. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. Ei se ole yksiselitteisesti niin, että vastaantuleva pullukka on surkuteltava ahmatti tai soffaperuna. Tunnen ihmisiä, jotka syövät kuin hevonen mutta ovat laihoja kuin hämähäkki. Vastaavasti tiedän tyyppejä jotka syövät linnun lailla mutta varastoivat joka suupalan maalliseen tomumajaansa rasvakerrosta kartuttamaan (tai siltä ainakin näyttää).
Helleasuista vielä: olenkohan happamien pihlajanmarjojen maistelija, kun ihmettelen niitä jotka istuvat terassilla paahteessa pelkkä toppi yläpään verhona. Minulle tulisi siinä huono olo alta aikayksikön, jos ei olisi päivänvarjoakaan suojana. Lisäksi pelkään ihon palamista (otsonikerroksen ohennuttua). Itse etsiydyn aina varjoon, olen tällainen "tyttö varjoiselta kujalta". Nytkin iloitsen, kun viikonlopuksi luvattiin sadetta (eikä "helle helli", kuten sääpojat sanovat).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat