Punkaharjulle

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minun on tehnyt mieleni vaihtaa jo ajat sitten tuo mahtipontinen otsikko;Yksinäisten ihmisten joukkotapaaminen,jota moni on luullut erheellisesti, vain yksinäisille tarkoitetuksi reissuksi.
Olisihan se voinut tietysti olla,vaikka nettituttujen tapaaminen,mutta otsikosta viis,pääasia lienee kuitenkin,että saatiin reissu aikaseksi.
Aika jännää toisaalta tavata toisemme,sitä on tullut muodostettua noiden kirjoitusten perusteella tietynlainen kuva ihmisestä,sittenpähän nähdään minkälaisia olemme ihan "livenä".
Lähtijöiden kesken olemme jo s-postia vaihdeltukin.Lähtijöitä ei liene pilvin pimein,mutta se ei menoa haittaa.
Kakku on kuitenkin suuri.

Sivut

Kommentit (33)

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa Marjutti,

kohtahan me nähdään;)

ja kyllä sinne vieläkin mahtuu mukaan!!

toivottavasti kukaan ei nirhaa mua noitten moraalikeskustelujen jälkeen..;)?
parempi varmaan puhua kuin kirjoittaa; tulee niin helposti väärinkäsityksiä.
ja jos puhe tympii, niin kakkua hetulaan..;)

-tmaria-

Vierailija

Minä se ``massiivista`` joukkotapaamista alunalkaen ehdotin, kun niin paljon yksinäisyydestä täällä ``ruikutettiin``!
Ajattelin kait silloin, että suuressa joukossa yksi yksinäinen ei niin erottuisi muista:(. Ehkä se otsikko kuitenkin oli vähän liioittelua, myönnän. Mutta saatiinpa kuitenkin jotakin aikaiseksi, ainakin herätti huomiota. Ja kaksi matkaakin jo.
Ja jatkoa varmaankin seuraa, kunhan vauhtiin päästään.
Ja mehän päästään :).
Tämä jatko on sitten tarkoitettu kaikille muille, paitsi Marjutille, joka sulkee nyt tämän sivun, eikä lue jatkotekstiä enää.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Niin me muut juhlaan osallistujat, meidän pitäisi keksiä jokin yhteinen syntymäpäivä lahja marjutille, eikö?
Jokin, josta jäisi kiva muisto meistä ja ensimäisestä yhteisestä tapaamisestamme. Kukas ottaisi semmoisen tehtäväkseen?
Minä itse olen vähän avuton tässä asiassa, onkos vapaaehtoisia, kirjoitelkaas toivoo heluna60.

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa Heluna60!

Eiköhän tuo järjesty! Minä voin ottaa tämän 'vastuullisen taakan harteilleni',
jos se vain teille muille sopii? lähetän teille emailia vkonlopun aikana muutamasta
ehdotuksesta, niin katsotaan. (?)

Voin räpeltää omatehdyn kortinkin, jos luotatte minuun..mulla syttyi jo yksi
lamppu siitä (ai mikä lamppu...?).

-tmaria-

Vierailija

Oi jospa oisi saanut olla mukanaa..tosi hieno asia, kun oletten saaneet järjestettyä tapaamisen, olis kyllä mieli tehnyt, vaan ei tuo aikataulu nyt sopinut, vaan jos tää ei jää viimeiseksi kerraksi, niin toivossa on hyvä elää , jotta pääsis seuraavan kerran sit osallistuu
Toivottelen teille sinne oikein rattoisaa yhdessäoloa, viettäkää oikein ikimuistoinen viikonloppu, hyvin syöden, saunoen, ja kaikkea kivaa touhuten...ja ennenkaikkea saatten tutustua toisiinne, mikäs sen mukavampaa. Kai te meillekkin tänne vähän edes kerrotten , miten teillä siellä meni ..vaikka uteliaisuus ei taida kuulua sivistykseen, niinhän sitä sanotaan..
Toivottavasti ilmatkin suosii teitä.

Adalmiina

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiitos Adalmiina!

Sinulla on aina tosi positiivista sanottavaa! Ehkäpä ensi kerran sitten nähdään..;)
Kaipa me jotain kerrotaan;)

-tmaria-

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei kaikki,
Kiitos, kyllähän me varmasti keksimme jotain yhteistä tekemistä Punkaharjulla. Luulenpa, että viikonloppu sujahtaa hyvinkin nopeasti.
Mukaan kyllä mahtuu vielä.
Terveisin Aluisa

Vierailija
tmaria

Heippa Heluna60!

Eiköhän tuo järjesty! Minä voin ottaa tämän 'vastuullisen taakan harteilleni',
jos se vain teille muille sopii? lähetän teille emailia vkonlopun aikana muutamasta
ehdotuksesta, niin katsotaan. (?)

Voin räpeltää omatehdyn kortinkin, jos luotatte minuun..mulla syttyi jo yksi
lamppu siitä (ai mikä lamppu...?).

-tmaria-

Heippa tmaria!
Kyllä maar mulle ainakin sopii, en ole kyllä viellä saanut sulta postia henk.kohtaisesti. Mutta eihän tällä asialla viellä niin kiirus ole. Kirjoittele, kunhan ehdit milloin, niistä ehdotuksistasi. terv. heluna.

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa Heluna60!

Laitoin pari ehdotusta sunnuntaina..

Mutta onkohan niin, että antamsi email-osoite ei toimi tai jotain muuta
vikaa...?? Olen lähetellyt sulle aikaisemminkin viestejä ja huhuillut
perääsi...;)

Laitatko mulle vielä yks.postia niin katsotaan.

-tmaria-

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei kaikki Punkaharjulle tulijat,
Onhan kaikilla halukkailla se majoitus kunnossa? Soitin tänään opistolle ja varmistin että kaikki olisi kunnossa tapamistamme varten.
Terveisin Aluisa

Vierailija
tmaria

Heippa Heluna60!

Laitoin pari ehdotusta sunnuntaina..

Mutta onkohan niin, että antamsi email-osoite ei toimi tai jotain muuta
vikaa...?? Olen lähetellyt sulle aikaisemminkin viestejä ja huhuillut
perääsi...;)

Laitatko mulle vielä yks.postia niin katsotaan.

-tmaria-

=======================================================

Heippa heluna60!

juteltiin Aluisan kanssa tänään, että kirjoitetaanko sinun email -osoitteesi
pisteellä vai ilman? siis etu.sukunimi vai ilman pistettä...
minä olen kirjoitellut ilman pistettä olevaan osoitteeseen ja läpi ovat
menneet. toinen samanniminen ihminen...
-tmaria-

Vierailija

Heippa Pirke, en löytänyt profiiliasi, niin vastaan tässä. Toi ed. oli ihan vahinko, tai jotain... vikaa...

Kohta se poistuukin siitä, toivottavasti. Ei postit mua haittaa, vaikka tulisikin enemmän, tykkään kirjoitella erilaisille inehmoille. Savossa toi tarkoittaa ihmistä, siis.
Postiosoittenhan voi aina vaihtaa, jos häiriöitä tulee. Nimikään ei ole oikea, sen paljastan vain harvoille ja valituille :)
Terveisiä vain helunalta.

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiitos Marjutti!

Ja kuten huomaatte, kakunkin koosta päätelllen,vielä mahtuu
uusia ihmisiä, jotka haluavt tutustua toisiinsa. Ei ole väliä,
onko yksinäinen, kaksin olija, muuten vaan halukas tulemaan
meidän kanssamme!

Meitä on nyt kuusi kasasssa.

-tmaria-

Sivut