kuinka kauan

Vierailija

Kysyisin raadilta, kuinka kauan keskustelut ovat näillä sivuilla, koska tuntuu, että niitä on jo liikkaa, eikö niitä voisi
poistaa esim. sitten kun johonkin vanhaan keskusteluun ei tule vaikka pariin viikkoon yhtään uutta kommettia.
Olisi paljon mukavampaa selata sivustoja, jos siellä ei olisi niin paljon selattavaa.
Eli putsataan välillä.
hyvää kesää kaikille

Kommentit (15)

Vierailija

Minusta taas on kiva selata niitä vanhoja juttuja ja lukea niitä,sekä poimia joskus sieltä joku asia taas tarpeen vaatiessa esiin.Eihän ne tiellä ole,ne on ikään kuin arkistossa siellä.Uutta keskustelun aihetta saat,kun vaan aloitat itseäsi kiinnostavan aiheen.Sitä joko kommentoidaan jos porukka siitä innostuu,tai sitten ei.

Vierailija

Pari viikkoa on kyllä liian lyhyt aika, ei täällä joka päivä tule käytyä.

Vierailija

Ei niin nopeasti, kuin parin viikon jälkeen saa poistaa.
Olen joskus selannut paljonkin taaksepäin ja vain lukenut silloisia aiheita.
Siellähän ne vanhat asiat perässä roikkuu.

Vierailija

Olisi sääli jos vanhat keskustelut poistettaisiin. Eihän niitä ole pakko lukea jos ei halua. katsoo vaan ne uusimmat. siellä on niin paljon hyviä kirjoituksia joita voi lukea jos kiinnostaa ja uusille keskustelijoillehan ne ovat uusia. joku voi vaikka innostua aiheesta.

Vierailija

Minusta on mukavaa, että vanhat keskustelut ovat tallella ikäänkuin
arkistossa, niin kauan kuin palstan ylläpitäjät katsovat aiheelliseksi.

Tuleehan koko ajan uusia lukijoita/kirjoittajia. Itse ainakin olen
katsellut kiinnostavia keskusteluaiheita kauas taaksepäin, viime
vuoden puolellakin on montaa hyvää juttua.

Jokainenhan voi selata taaksepäin sen verran, kun on aikaa ja
kiinnostusta.

Tämä oli Karpalon ajatus :)

Vierailija

Ei minustakaan saisi vanhoja keskusteluja poistaa.
Jos etsii jotain tiettyä aihetta tai asiaa, niin tuolla yläreunassa on " hae sivustolta" siihen kun kirjoittaa useampaa hakusanaa kokeillen, niin helposti löytää etsimänsä.

Vierailija

Älkää vaan poistako mitään ketjua, ne ovat pohja keskusteluille jota voi jatkaa uudelleen. Se on kuin tapaisi sen vanhan tutun ja jatkaisi keskustelua siitä mihin viimeksi jäätiin.

Brinna

Vierailija

Lainaus:

Minusta taas on kiva selata niitä vanhoja juttuja ja lukea niitä,sekä poimia joskus sieltä joku asia taas tarpeen vaatiessa esiin.Eihän ne tiellä ole,ne on ikään kuin arkistossa siellä.Uutta keskustelun aihetta saat,kun vaan aloitat itseäsi kiinnostavan aiheen.Sitä joko kommentoidaan jos porukka siitä innostuu,tai sitten ei.

Olen samaa mieltä. Joskus saattaa pitkänkin ajan päästä joku keskustelija löytää "arkistojen aarteen" ja kommentoi sitä, ehkä uudeltakin kantilta. - Mutta minä olen tällainen hamsteri, joka en kotonakaan raaski heittää mitään pois!

Vierailija

Lainaus:

Olisi sääli jos vanhat keskustelut poistettaisiin. Eihän niitä ole pakko lukea jos ei halua. katsoo vaan ne uusimmat. siellä on niin paljon hyviä kirjoituksia joita voi lukea jos kiinnostaa ja uusille keskustelijoillehan ne ovat uusia. joku voi vaikka innostua aiheesta.

Kirjoitin tuon lainatun ja jatkan vielä. Olen oikeasti etsinyt vanhoista keskusteluista joitakin kirjoituksia joista olen tuntenut saaneeni jotain, esim vinkkejä tai vaikka lohtua tai piristystä. Joskus tarkistelen omiakin mielipiteitä ja mietin, olenkohan vielä samaa mieltä.
Eihän näitä "aarteita" saa hukata. sehän on kuin heittäisi pois hyvän kirjan ja haluaisi unohtaa siinä olevat opetukset.

katinka

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kun osallistun johonkin vilkkaasti käytyyn keskusteluketjuun, niin lueskelen ensin muiden kirjoittajien mielipiteitä.
Jos aiheen avaajan viestiä ei näy, niin sehän on kuin yhtyisi keskusteluun tietämättä mistä puhutaan.
Loppujen lopuksihan pääsee aika nokkelasti ketjun loppuun kun klikkaa viimeistä sivunumeroa ja vierittää palkkia viimeisen vastauksen kohdalle.
Ymmärrän myös tämän ketjun aloittajan mielipiteen joka tarkoittanee esim. viimevuodenpuolella lähetettyjä juttuja.
Onhan täällä jossakin arkisto, mutta sinne on ymmärtääkseni tallennettu vain kysymyksiä asiantuntijoille.
Mitä vastaa ETnetti-toimitus, voisiko vanhoja ketjuja arkistoida?

Vierailija

Terve,

Arkistoinnissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Hyvää on se, että tuoreemmat keskustelut saavat enemmän tilaa. Huonoa taas se, että arkistot yleensä unohtuvat ja pölyttyvät.

Menemällä keskusteluihin esimerkiksi ET-raadin alueelle näet helposti kaikki uudet keskustelut ja kommentit, joita sivuille on tullut. http://nettiet.fi/forum/et-raati/

Verkkotoimittaja

Vierailija

Kirjoitukset on hyvä näin pitää sivustolla luettavissa, on hyvä ottaa
asia uudelleen kommentoitavaksi jos siltä tuntuu. Hyvämieli kirjoittaakin
saman ohjeen joka tuli mieleeni ensin, että klikkaa viimeistä sivun numeroa
ja palkkia vierittämällä viimeisen vastauksen kohdalle voi vastata viesteihin.

Vierailija

Niinpä,

vanhoja olisi kiva lukea. Mikä on asioista yleensä mielipiteesi? Suvaitsevainen ? Voihan noinkin tai niinkin
asiasta ajatella. Tyrmäätkö "musta-valkoisesti" ? Tuo ajatus on niin väärin. Onko sinun ajatuksesi aina oikein tai ainakin parempi.

Selataankon juttuja siis vapaasti, antaen kaikkien mielipiteiden ja ajatusten virittää omiakin ajatuksiamme?

Innostummeko ajatuksista vai haluammeko vain tyydyttää pätemistarvettamme ?

Kyselee "harhailija"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat