Astrologia

Vierailija

Tuntuu niin mahdottomalle, että tähtien asennot syntymän hetkellä voisi määritellä ihmisen luonnetta. Kuitenkin kun tarkkailee samoissa horoskooppimerkeissä syntyneitä henkilöitä, niin heissä on samoja luonteenpiirteitä.

Kommentit (5)

Vierailija

Jos et tietäisi heidän syntymäaikojaan, et löytäisi yhtenevyyksiä heidän luonteenpiirteissään. Astrologia perustuu kehäpäätelmään: hän on kaksonen, hän käyttäytyy kuin kaksoset yleensä.

Astrologia on muinaista hömppää, jolle ei tällä vuosituhannella pitäisi olla tilausta muuta kuin korkeintaan aikakausilehtien viihdepalstoilla.

Vierailija

Lainaus:

Jos et tietäisi heidän syntymäaikojaan, et löytäisi yhtenevyyksiä heidän luonteenpiirteissään. Astrologia perustuu kehäpäätelmään: hän on kaksonen, hän käyttäytyy kuin kaksoset yleensä.

Astrologia on muinaista hömppää, jolle ei tällä vuosituhannella pitäisi olla tilausta muuta kuin korkeintaan aikakausilehtien viihdepalstoilla.

Yhdyn ed. puhujaan, siis kuvainnollisesti vain..

Vierailija

Lainaus:

Itse olen taipuvainen uskomaan astrologiaan. Ainakin omalla kohdallani pitävät "merkkien selitykset" eli luonteenkuvaukset hyvin paikkansa, niin meillä käytetyn kuin kiinalaisenkin horoskooppimerkinkin osalta. - Onhan paljon muutakin sellaista, mitä ei ihmisjärjellä vielä pystytä selittämään ja mikä kuitenkin on totta. Monia sellaisia ilmiöitä kutsumme yliluonnollisiksi. En toki kaikkia lehtien horoskooppeja purematta niele, osa on varmaan tuosta vaan vasemmalla kädellä kirjoitettuja.
Takavuosina katselin TV-sarjaa "Unsolved Mysteries", ja hämmästyin. En ainakaan noin vain voi uskoa, että muinaiset egyptiläiset ja Kiinan viisaat puhuivat roskaa. - Mutta niin tai näin: onnekasta päivää! terveisin vesimies-sika

Vierailija

Välillä epäilen ja ajattelen kuten nuo aikaisemmat "uskomattomat", mutta taipuvainen olen kyllä uskomaan. En lue horoskooppeja joissa ennustetaan ja joita melkein kaikissa lehdissä on, mutta luonnehoroskoopit ovat eri juttu. niihin olen taipuvainen uskomaan. Olen kaksonen sekä käärme. Lukisin mielelläni lisää kommentteja.

Kaksipäinen hirviö.

Vierailija

Lainaus:

Välillä epäilen ja ajattelen kuten nuo aikaisemmat "uskomattomat", mutta taipuvainen olen kyllä uskomaan. En lue horoskooppeja joissa ennustetaan ja joita melkein kaikissa lehdissä on, mutta luonnehoroskoopit ovat eri juttu. niihin olen taipuvainen uskomaan. Olen kaksonen sekä käärme. Lukisin mielelläni lisää kommentteja.

Kaksipäinen hirviö.

Hei vaan,itse olen henkilö joka uskoo kaikkeen, enkeleistä keijukaisiin ja maahisista menninkäisiin, jos vähän liiotellaan.
Yhteenaikaan olin kovastikkin kiinnostunut astrologiasta ja hankin jopa kirjoja aiheesta.Paras mielestäni on Linda Goodmanin Aurinkomerkit. Sen voi lukea kuka vaan, hän kirjoittaa aika hauskasti. Sitten minulla on Riitta Immosen Itämainen horoskooppi, se on vuodelta 1982. Hankin vielä E.A.Grawfordin Itämaisen astrologian salat.Aihe on ollut kiehtova, mikä sitten lienee totuus. Mutta uskonsa kullakin.
Itse olen kalat-käärme. Kalat alleviivaan, mutta käärme ei omasta mielestäni minuun sovi,paitsi koska olen syntynyt tiikerin vuonna niin kait se on uskottava, tarkoitan se ärhäkkyys silloin tällöin. Kaloista nimittäin sanotaan seuraavaa.Kalan hämmentämiseen tarvitaan melkoinen pamaus, ja kala on utelias, mutta tärskynkestävä.

terveisin aito kalat

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat