Kommentit (11)

Vierailija

Kuuntele Jaakko Teppoa

Ihana Jaakko!!! Mun synnyinseuduista kertoo ja niin hiton savolaiseen tapaan. Ei noita juttuja varmaan oikeasti ymmärrä kun Savolaiset...tai mistä minä tiiän, voep ymmärrteekin ? Minä kuuntelen Jaakkoa kun haluan hyvän mielen ja tulee ikävä kotiseutuja. Jaakko on The Best !!!
- Pipsa, Savon tyttö

Vierailija

Hyvä aloitus,Pipsa!
Minä tykkään myös Jaakko Tepon lauluista ja jutuista. Harmi että hän sairastui mutta onneksi
hänen tuotantonsa on pienoisessa nousukiidossa koko ajan.
Oletteko olleet Jaskan live-keikoilla?

t.metsänpoika

Vierailija

Mielestäni Jaakko-Tepon tekstit ovat "rehellistä savolaista sanarieskoo".
Liityn fanikerhoon Pipsan ja Metsänpojan kanssa.

Vierailija

En ole kuullut Jaakko Teposta pitkään aikaan mitään.Olin hyvilläni,kun törmäsin ET-lehden sivulla häneen.Tepon henkilöhistoriaakaan en ole tiennyt.Siitä on jo kauan,kun kuulin radiosta hänen laulunsa ja tykästyin heti.Olen hyvilläni,että häntä osataan nyt arvostaa.Tuntuu varmaan hyvältä.Sanonko Tepon synnyttämiä syvältä lähteviä tarinoita lauluiksi.Minusta niitä ei voi sanoa lauluiksi pikemminkin sävelletyiksi tarinoiksi.Rallejakaan ne eivät ole.Se säveletty tarina,jonka ensimmäisenä kuulin oli mielestäni kaunein rakkauslaulu.En muista sen nimeä,mutta yhdessä kohdassa Teppo laulaa,jotta "tekohampaat sammaan lassiin yöksi laitettiin." Siinä on jo sitä oikeaa rakkautta ja toisen hyväksyntää.En löytänyt sellaista paikkaa,mihin olisin voinut viestin kirjoittaa,joten vastaan sinulle.Jospa Teppo tätä kautta saisi kuulla mielipiteeni-
Helena Perämeren pohjukasta

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Helena Peräperen pohjukasta,

se laulu on 'Hilma ja Onni' ...netistä löydät koko kappaleen.

oliskohan J.Tepon saävellykset ja sanoitukset lähinnä lyriikkaa..?

tykkään minäkin hänestä, tosi osuvia ilmauksia, vaikka en savolainen
olekaan..;)

-tmaria-

Vierailija

Lainaus:

Hyvä aloitus,Pipsa!
Minä tykkään myös Jaakko Tepon lauluista ja jutuista. Harmi että hän sairastui mutta onneksi
hänen tuotantonsa on pienoisessa nousukiidossa koko ajan.
Oletteko olleet Jaskan live-keikoilla?

t.metsänpoika

Ounpa hyvinnii ollunna. Joskus takavuosina ol Pyhäselässä ravintola Santra ja Jaska ol sielä esiintymässä. Jo vain sinne pit männä kuulolle ja ol sattuma notta eräs nyttemmin jo edesmänny tuttu ol meleko paljon Jaskan näkönen ja tietty se herätti kateuven sekasta hilipeyttä ko porukat luul notta. myö tunnetaa J. Teppo nii hyvin notta se istuu meiän pöyväsä enne esiitymistään. Ja sittä se ihmetys alakohi ku artisti tul esiintymää ni kännisemmät luul näkeväsä kaks J. Teppoo. Toisen kerran olin huutokaupassa jossa Jaska ol meklarina. Ja ol mukavoo kuultavoo.
Jaskan musiikit (ja tarina seetee) on mieluista kuultavoo. aikanaa niitä tul hankittuu kasetila ja vinyylilevylä sitämukoo ko ilimestyvät ja nyty oun koittana siirtee niitä seetee levyle.

T: suapisti

Vierailija

Katsokaahan Jaakko Tepon laulujen ystävät linkkiä

http://www.mattimuhonen.fi

Matti Muhonen voitti Jaakko Teppo- laulelmakilpailun
kesällä 2009 ja 14.7.2009 ilmestyi levy "Ihanaa elämää"
ja onhan häneltä muitakin levyjä.
Hän on kunnostautunut myös näyttelijänä.

Tuo nimikkolaulu on ihan hänen omansa ja soinut
aika paljon radiossakin muutama vuosi sitten.
Vähän yli neljään minuuttiin on saatu hengästyttävällä
laulunopeudella sopimaan kiireisen nuoren perheen päivä-
ohjelma aamusta myöhäisiltaan. Oikein ilopilleri kuunneltavaksi.

t. Grandmother

Vierailija

Täytyy nyt heti korjata painovirhe vuosiluvussa,
laulemakilpailun voitto tuli vuonna 2008.

Grandmother

Vierailija

Tuota Matti Muhosen "Ihanaa elämää" on kyllä ollut mukavaa
kuunnella. Aikaisemminhan sitä soitettiin usein Radio Suomessa,
mutta nyt en ole pitkään aikaan kuullut sitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat