Yli 65-vuotiaat tekevät verkko-ostoksia kiihtyvällä vauhdilla. Seniori-ikäisten verkko-ostajien määrä on viimeisen vuoden aikana yli kaksinkertaistunut.

Yli 65-vuotiaat ovat kaikista nopeimmin kasvava asiakasryhmä netissä.

Vanhemmat suomalaiset ostavat verkosta erityisesti vapaa-ajan tarvikkeita ja kauneustuotteita, kun taas nuoret shoppailevat vaatteita ja kenkiä.

Nettiostamisessa monia viehättää sen helppous: shoppailla voi silloin kuin itselle parhaiten sopii, ja ostokset toimitetaan vaikka kotiovelle, jos niin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- Yli 65-vuotiaat ovat houkutteleva asiakasryhmä verkkokaupoille, ja niiden kannattaakin pitää huolta, että ostosten tekeminen on asiakkaalle mahdollisimman helppoa, toteaa Klarnan Suomen maajohtaja Casimir Ehrnrooth.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Klarna on verkkokaupan maksupalveluja tarjoava yritys, joka toimii Suomen lisäksi muun muassa Pohjoismaissa.

Viime vuonna 10 asiakasta. Nyt 20 on hirveä lisäys. Eli tällä kaavalla mennään. Aina puhutaan prosenteista ja suhdeluvuilla. Rehellinen ilmottaisi lukumäärät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla