ET-lehti on jo kolmatta vuotta peräkkäin Suomen kolmanneksi arvostetuin perhe- ja yleisaikakauslehtibrändi.

Tutkimuksessa ensimmäiselle sijalle nousi S-ryhmän asiakaslehti Yhteishyvä. Se pudotti viime vuonna ykkösenä olleen Suomen Kuvalehden toiselle sijalle.

Tieto perustuu Markkinointi&Mainonta- lehden ja Taloustutkimus Oy:n Brändien arvostus 2016 -tutkimukseen, jossa selvitettiin yli tuhannen brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.

Tutkimuksessa vastaajia pyydettiin antamaan jokaiselle tuntemalleen brändille kouluarvosana (4-10) sen mukaan, kuinka paljon hän brändiä arvostaa. Vastaajilta kysyttiin myös esimerkiksi sitä, käyttivätkö he brändiä tai suosittelisivatko he sitä muille.

Sisältö jatkuu mainoksen jälkeen

Tutkimukseen vastaneet olivat 15-79-vuotiaita suomalaisia kaikista maakunnista Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Tutkimus toteutettiin kesällä 2016.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla