Menik철 sis채inen kello sekaisin matkan j채lkeen ja aikaerorasitus vaivaa? Kokosimme varmat vinkit jet lagin taltuttamiseen.

  1. Rukkaa kelloa

    Sis채inen kellosi m채채r채채 unisuudestasi, ja sit채 voi ajastaa uudelleen ennen matkaa.
    Jos lenn채t it채채n, aikaista nukkumaanmenoa ja her채채mist채 muutaman p채iv채n ajan 1530 minuuttia kerrallaan. Muista, ett채 stressi ja univaikeudet liittyv채t yhteen. Jos tunnistaa ja hyv채ksyy tunteensa, nukkuu paremmin.

    N채ist채 apua uniongelmiin mittaa my철s nukkumistarpeesi

  2. Popsi p채hkin채채

    Ennen lentoa ja matkalla nauttimasi ruoka voi auttaa pit채m채채n sinut virke채n채 lennon j채lkeen. Popsi proteiinipitoista murkinaa, kuten kalkkunaa, kanaa, kalaa ja luonnonjugurttia, sek채 hitaasti sulavia hiilihydraatteja, kuten kokojyv채pastaa ja p채hkin철it채. Verensokeri pysyy tasaisena ja vireystila samoin.

    Lue my철s: 7 hyv채채 syyt채 sy철d채 p채hkin철it채 ja manteleita

  3. K철yt채 p채채 tuoliin

    Ihmist채 ei ole rakennettu nukkumaan istualtaan. Painava p채채 killuu l철ys채n letkun varassa ja retkahtaa heti, kun kontrolli pett채채. Tapio Suomen keksim채 lepopanta pit채채 p채채n paikallaan, vaikka niska on rento. Myynniss채 on pannan kehitysversio 42.혻Relax Ally Travel Restband 3-in-1, 39 궗.

Sis채lt철 jatkuu mainoksen j채lkeen
Sis채lt철 jatkuu mainoksen alla
Sis채lt철 jatkuu mainoksen alla